Koroze zánovních aut je hrozbou: Bez prevence se neobejdete! Kde rez hrozí nejvíce?
29
/
29
Prohlédnout znovu
Koroze zánovních aut je hrozbou: Bez prevence se neobejdete! Kde rez hrozí nejvíce?
Koroze zánovních aut je hrozbou: Bez prevence se neobejdete! Kde rez hrozí nejvíce?
|
acz
Toyota Corolla Verso – nové testovací auto.
|
acz
Toyota Corolla - přední nápravnice a zadní část podlahy po deseti letech. V této fázi je už těžké zhoubné chemické procesy zastavit. Bylo by to snazší, kdyby se s ochrannými nástřiky začalo včas.
|
acz
Toyota Corolla - přední nápravnice a zadní část podlahy po deseti letech. V této fázi je už těžké zhoubné chemické procesy zastavit. Bylo by to snazší, kdyby se s ochrannými nástřiky začalo včas.
|
acz
Také Nissan Navara působil při našich testech solidním dojmem.
|
acz
Zato majitel dvouleté ojetiny se nestačil divit, jak vypadá nosný rám a některé jeho úchyty.
|
acz
Naštěstí byl připraven investovat do prevence.
|
acz
Po pěti letech už by bylo nejspíš pozdě.
|
acz
Důsledná práce zahrnuje i demontáž výfuku a ošetření ploch kolem něj. Tepelné štíty mohou rezavět i z horní strany.
|
acz
Vladimír Trendl ukazuje profesionální nářadí, které je potřeba k účinné ochraně skrytých míst karoserií
|
acz
Vladimír Trendl ukazuje profesionální nářadí, které je potřeba k účinné ochraně skrytých míst karoserií
|
acz
Vzácný příklad zákazníka ochotného věnovat veškerou péči zcela novému vozu.
|
acz
V dílně Vladimíra Trendla jsme našli čerstvě ošetřené Suzuki Vitara.
|
acz
Vzorně továrně ošetřená Lancia Lybra z roku 2001 po 11 letech
|
acz
Tříletý Peugeot 301 po 90 000 km
|
acz
Dutiny nosníků
|
acz
Díly podvozku - pětiletý Opel Astra H
|
acz
Díly podvozku - sedmiletý Dodge Caliber
|
acz
Blatníky, kapoty, dveře
|
acz
Blatníky, kapoty, dveře
|
acz
Blatníky, kapoty, dveře
|
acz
Místa pod plasty a lištami
|
acz
Místa pod plasty a lištami
|
acz
Dveře se za jízdy stále nepatrně pohybují vůči kroutící se karoserii. Pokud se k tomu přidá příliš tvrdé nebo abrazivním prachem potažené těsnění, může nekonečné škrábání prodřít lak a otevřít cestu korozi.
|
acz
Octavia I nebo Citroën Xsara Picasso si dokážou za předním podběhem nahromadit tolik nečistot a vlhkosti, že pronikají až do přední části prahu a hlodají v něm zevnitř. Pak lze krásně nalakovaný nosný díl propíchnout šroubovákem.
|
acz
Koroze zánovních aut
|
acz
Dinol jako dodavatel přípravků Dinitrol spolupracuje při přípravě schémat přímo s automobilkami.
|
acz
Koroze zánovních aut
|
acz
Koroze zánovních aut
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu