Koroze zánovních aut je hrozbou: Bez prevence se neobejdete! Kde rez hrozí nejvíce?
6
/
29
Prohlédnout znovu
Koroze zánovních aut je hrozbou: Bez prevence se neobejdete! Kde rez hrozí nejvíce?
Koroze zánovních aut je hrozbou: Bez prevence se neobejdete! Kde rez hrozí nejvíce?
|
acz
Toyota Corolla Verso – nové testovací auto.
|
acz
Toyota Corolla - přední nápravnice a zadní část podlahy po deseti letech. V této fázi je už těžké zhoubné chemické procesy zastavit. Bylo by to snazší, kdyby se s ochrannými nástřiky začalo včas.
|
acz
Toyota Corolla - přední nápravnice a zadní část podlahy po deseti letech. V této fázi je už těžké zhoubné chemické procesy zastavit. Bylo by to snazší, kdyby se s ochrannými nástřiky začalo včas.
|
acz
Také Nissan Navara působil při našich testech solidním dojmem.
|
acz
Zato majitel dvouleté ojetiny se nestačil divit, jak vypadá nosný rám a některé jeho úchyty.
|
acz
Naštěstí byl připraven investovat do prevence.
|
acz
Po pěti letech už by bylo nejspíš pozdě.
|
acz
Důsledná práce zahrnuje i demontáž výfuku a ošetření ploch kolem něj. Tepelné štíty mohou rezavět i z horní strany.
|
acz
Vladimír Trendl ukazuje profesionální nářadí, které je potřeba k účinné ochraně skrytých míst karoserií
|
acz
Vladimír Trendl ukazuje profesionální nářadí, které je potřeba k účinné ochraně skrytých míst karoserií
|
acz
Vzácný příklad zákazníka ochotného věnovat veškerou péči zcela novému vozu.
|
acz
V dílně Vladimíra Trendla jsme našli čerstvě ošetřené Suzuki Vitara.
|
acz
Vzorně továrně ošetřená Lancia Lybra z roku 2001 po 11 letech
|
acz
Tříletý Peugeot 301 po 90 000 km
|
acz
Dutiny nosníků
|
acz
Díly podvozku - pětiletý Opel Astra H
|
acz
Díly podvozku - sedmiletý Dodge Caliber
|
acz
Blatníky, kapoty, dveře
|
acz
Blatníky, kapoty, dveře
|
acz
Blatníky, kapoty, dveře
|
acz
Místa pod plasty a lištami
|
acz
Místa pod plasty a lištami
|
acz
Dveře se za jízdy stále nepatrně pohybují vůči kroutící se karoserii. Pokud se k tomu přidá příliš tvrdé nebo abrazivním prachem potažené těsnění, může nekonečné škrábání prodřít lak a otevřít cestu korozi.
|
acz
Octavia I nebo Citroën Xsara Picasso si dokážou za předním podběhem nahromadit tolik nečistot a vlhkosti, že pronikají až do přední části prahu a hlodají v něm zevnitř. Pak lze krásně nalakovaný nosný díl propíchnout šroubovákem.
|
acz
Koroze zánovních aut
|
acz
Dinol jako dodavatel přípravků Dinitrol spolupracuje při přípravě schémat přímo s automobilkami.
|
acz
Koroze zánovních aut
|
acz
Koroze zánovních aut
|
acz
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2