Kotoučové brzdy: Motor vás nezastaví
3
/
15
Prohlédnout znovu
Kotoučové brzdy: Motor vás nezastaví
Kotoučové brzdy: Motor vás nezastaví
|
acz
Kotoučové brzdy se principiálně nemění, prudce se ale zlepšila kvalita materiálů
|
acz
Takto vypadá nejběžnější typ třmenu, plovoucí jednopístkový (Volvo XC70)
|
acz
Brzdy jako obzvlášť důležitá součást automobilu potřebují pravidelnou péči
|
acz
Automobilky v poslední době troubí do útoku proti málo jakostním druhovýrobovým náhradním dílům, zejména brzdové komponenty se podle nich vyplatí kupovat výhradně v originální kvalitě.
|
acz
Abarth
|
acz
Prvním sériovým autem s kotoučovými brzdami je Tucker Torpedo (1948)
|
acz
Dočasným kompromisem je elektrohydraulický brzdič
|
acz
Elektromechanické brzdy jsou jednoduché, ale zatím prý málo spolehlivé
|
acz
Srovnání konvenčního (vlevo) a dvouhmotového kotouče (BMW)
|
acz
Lehký a pevný hliníkový třmen zůstává výsadou dražších automobilů
|
acz
Dnešní materiály už dovolují výrobu robustních repasovaných brzdičů
|
acz
Motocykly dospěly často k extravagantním řešením, například k obvodovému kotouči (Buell)
|
acz
Moderní letouny používají mohutné kompozitové kotouče, segmenty stlačují elektromechanické aktuátory
|
acz
Charakteristik kotoučových brzd s výhodou využívají i vlaky. Jejich kinetické energii odpovídá dimenzace.
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre