Kupujeme auto za jednu výplatu: Z říše fantazie do reality

42/55
Zavřít
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Auto Diskont
    Auto Diskont| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Auto Diskont
    Auto Diskont| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Auto Diskont
    Auto Diskont| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mezi ojetinami do lidových 50 000 Kč jsme našli třeba Mondeo III, Lagunu III nebo minulý Seat Ibiza
    Mezi ojetinami do lidových 50 000 Kč jsme našli třeba Mondeo III, Lagunu III nebo minulý Seat Ibiza| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Daewoo Matiz (1998-2005): V Evropě se první matiz prodával do roku 2005, zato uzbecká filiálka koncernu GM vůz po facelitu (na snímku) produkovala až do roku 2018
    Daewoo Matiz (1998-2005): V Evropě se první matiz prodával do roku 2005, zato uzbecká filiálka koncernu GM vůz po facelitu (na snímku) produkovala až do roku 2018| Zdroj: Chevrolet
  • Chevrolet Spark (2009-2013): Moderní nástupce sparku debutoval na ženevském autosalonu 2009 a na trhu vydržel až do úplného ukončení evropských aktivit Chevroletu
    Chevrolet Spark (2009-2013): Moderní nástupce sparku debutoval na ženevském autosalonu 2009 a na trhu vydržel až do úplného ukončení evropských aktivit Chevroletu| Zdroj: Chevrolet
  • Opel Karl (2015-2019): V rámci evropského působení koncernu General Motors převzal roli matizu/sparku stylový Opel Adam. Na západních trzích se však dlouho neohřál.
    Opel Karl (2015-2019): V rámci evropského působení koncernu General Motors převzal roli matizu/sparku stylový Opel Adam. Na západních trzích se však dlouho neohřál.| Zdroj: Chevrolet
  • Stovka pestrobarevných Chevroletů Spark pohromadě se jen tak nevidí ani v Jižní Koreji. Zato v České republice se takto díky akcím fi rmy Auto Dobrovolný sešla už dvakrát!
    Stovka pestrobarevných Chevroletů Spark pohromadě se jen tak nevidí ani v Jižní Koreji. Zato v České republice se takto díky akcím fi rmy Auto Dobrovolný sešla už dvakrát!| Zdroj: Chevrolet
  • Přestože interiér sparku má stále šmrnc, původní palubní deska starého matizu (na snímku) nám připadá mnohem líbivější
    Přestože interiér sparku má stále šmrnc, původní palubní deska starého matizu (na snímku) nám připadá mnohem líbivější| Zdroj: Chevrolet
  • Pravým opakem našeho vstupního modelu S/Direct bývala bohatá verze SX/Premium. S litrovým čtyřválcem stávala 290 900 Kč.
    Pravým opakem našeho vstupního modelu S/Direct bývala bohatá verze SX/Premium. S litrovým čtyřválcem stávala 290 900 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • První dlouhodobý test levného auta nás před deseti lety zavedl mimo jiné na chorvatský ostrov Krk, oblíbené místo českých dovolenkářů
    První dlouhodobý test levného auta nás před deseti lety zavedl mimo jiné na chorvatský ostrov Krk, oblíbené místo českých dovolenkářů| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Spark v nejnuznější výbavě má všechny předpoklady pro spoustu spokojených let do budoucna: jednoduchou techniku, nicotný nájezd, čerstvou technickou kontrolu, karoserii bez koroze, zachovalý podvozek a stále schopné pneumatiky
    Spark v nejnuznější výbavě má všechny předpoklady pro spoustu spokojených let do budoucna: jednoduchou techniku, nicotný nájezd, čerstvou technickou kontrolu, karoserii bez koroze, zachovalý podvozek a stále schopné pneumatiky| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Po půldni stráveném na ploše autobazaru nakonec podepisujeme smlouvu a auto je konečně naše. Dobrodružství s levnou ojetinou tak právě začíná.
    Po půldni stráveném na ploše autobazaru nakonec podepisujeme smlouvu a auto je konečně naše. Dobrodružství s levnou ojetinou tak právě začíná.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na palubní desce je vidět snaha o úspory nákladů. Centrální přístrojový štít byl před dvaceti lety módní, přitom šlo jen o levnou unifi kaci pro země s levo- a pravostranným provozem.
    Na palubní desce je vidět snaha o úspory nákladů. Centrální přístrojový štít byl před dvaceti lety módní, přitom šlo jen o levnou unifi kaci pro země s levo- a pravostranným provozem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Před řidičem se rozprostírá jen štítek s kontrolkami, ta pro nedostatek zásoby paliva se však u totálně suchého auta nerozsvítí
    Před řidičem se rozprostírá jen štítek s kontrolkami, ta pro nedostatek zásoby paliva se však u totálně suchého auta nerozsvítí| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V přední řadě najdete navzdory miniaturním vnějším rozměrům dostatek prostoru. Až na občasný fl ek je čalounění zachovalé.
    V přední řadě najdete navzdory miniaturním vnějším rozměrům dostatek prostoru. Až na občasný fl ek je čalounění zachovalé.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Trojice opěrek napovídá, že v zadní části kabiny se počítá s třemi cestujícími. V případě dospělých však nebude jásat ani dvojice.
    Trojice opěrek napovídá, že v zadní části kabiny se počítá s třemi cestujícími. V případě dospělých však nebude jásat ani dvojice.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jízdními schopnostmi patří spark hlavně do města, kde však při parkování vadí absence posilovače řízení. V rychle projetých zatáčkách máte co dělat, abyste se nepřevrátili.
    Jízdními schopnostmi patří spark hlavně do města, kde však při parkování vadí absence posilovače řízení. V rychle projetých zatáčkách máte co dělat, abyste se nepřevrátili.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přestože karoserie sparku připomíná spíš smrštěné MPV, zavazadelník je s objemem 170 litrů pro rodinu téměř nepoužitelný. Po sklopení zadních sedaček dostanete 845 litrů.
    Přestože karoserie sparku připomíná spíš smrštěné MPV, zavazadelník je s objemem 170 litrů pro rodinu téměř nepoužitelný. Po sklopení zadních sedaček dostanete 845 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Byl předchozí majitel sparku tak hamižný, že v autě s výjimkou neupevněné rezervy nenechal absolutně žádnou výbavu? Auto bez heveru a tažného oka nás šokovalo!
    Byl předchozí majitel sparku tak hamižný, že v autě s výjimkou neupevněné rezervy nenechal absolutně žádnou výbavu? Auto bez heveru a tažného oka nás šokovalo!| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tříválec 6V s původem u Suzuki je až nečekaně živý, mechanici si navíc pochvalují skvělý přístup k veškerému příslušenství. Vyhledávat litrový čtyřválec netřeba.
    Tříválec 6V s původem u Suzuki je až nečekaně živý, mechanici si navíc pochvalují skvělý přístup k veškerému příslušenství. Vyhledávat litrový čtyřválec netřeba.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chevrolet Spark 0.8i
    Chevrolet Spark 0.8i| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Při pohledu na původně kruhový světlomet ve tvaru volského oka a spodní blikač si okamžitě vzpomeneme na kontroverzní Porsche 911 generace 996. Je to náhoda?
    Při pohledu na původně kruhový světlomet ve tvaru volského oka a spodní blikač si okamžitě vzpomeneme na kontroverzní Porsche 911 generace 996. Je to náhoda?| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Předchozí majitel se viditelně do údržby příliš nehrnul, okolnosti ho však nedávno donutily alespoň pořídit nový akumulátor. Servisní knížka se pro jistotu samozřejmě nedochovala.
    Předchozí majitel se viditelně do údržby příliš nehrnul, okolnosti ho však nedávno donutily alespoň pořídit nový akumulátor. Servisní knížka se pro jistotu samozřejmě nedochovala.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přestože auto zřejmě občas absolvovalo delší odstávky, na jeho kondici se negativně neprojevily. Alespoň to hlásí diagnostika.
    Přestože auto zřejmě občas absolvovalo delší odstávky, na jeho kondici se negativně neprojevily. Alespoň to hlásí diagnostika.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Brzdová kapalina barvou připomíná močůvku, nelíbí se dokonce ani přesnému elektronickému testeru. Její výměna přijde na řadu jako první.
    Brzdová kapalina barvou připomíná močůvku, nelíbí se dokonce ani přesnému elektronickému testeru. Její výměna přijde na řadu jako první.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na přední nápravě se nám vedle vůlí v horním uložení tlumičů nelíbily ošklivě zkorodované brzdové štíty, na funkci však vliv nemají
    Na přední nápravě se nám vedle vůlí v horním uložení tlumičů nelíbily ošklivě zkorodované brzdové štíty, na funkci však vliv nemají| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Lehká povrchová koroze se vespod objevuje už po pár letech. Důležité je, že nikde nic neprosakuje ani neteče. Lepší stav podvozku jsme si přát nemohli.
    Lehká povrchová koroze se vespod objevuje už po pár letech. Důležité je, že nikde nic neprosakuje ani neteče. Lepší stav podvozku jsme si přát nemohli.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mechanik Tomáš Mrázek nám proklepl stav auta i provozních kapalin. První pochválil, druhé ne.
    Mechanik Tomáš Mrázek nám proklepl stav auta i provozních kapalin. První pochválil, druhé ne.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chevrolet Spark 0.8i
Auto Diskont
Auto Diskont
Auto Diskont
Mezi ojetinami do lidových 50 000 Kč jsme našli třeba Mondeo III, Lagunu III nebo minulý Seat Ibiza
Daewoo Matiz (1998-2005): V Evropě se první matiz prodával do roku 2005, zato uzbecká filiálka koncernu GM vůz po facelitu (na snímku) produkovala až do roku 2018
Chevrolet Spark (2009-2013): Moderní nástupce sparku debutoval na ženevském autosalonu 2009 a na trhu vydržel až do úplného ukončení evropských aktivit Chevroletu
Opel Karl (2015-2019): V rámci evropského působení koncernu General Motors převzal roli matizu/sparku stylový Opel Adam. Na západních trzích se však dlouho neohřál.
Stovka pestrobarevných Chevroletů Spark pohromadě se jen tak nevidí ani v Jižní Koreji. Zato v České republice se takto díky akcím fi rmy Auto Dobrovolný sešla už dvakrát!
Přestože interiér sparku má stále šmrnc, původní palubní deska starého matizu (na snímku) nám připadá mnohem líbivější
Pravým opakem našeho vstupního modelu S/Direct bývala bohatá verze SX/Premium. S litrovým čtyřválcem stávala 290 900 Kč.
První dlouhodobý test levného auta nás před deseti lety zavedl mimo jiné na chorvatský ostrov Krk, oblíbené místo českých dovolenkářů
Spark v nejnuznější výbavě má všechny předpoklady pro spoustu spokojených let do budoucna: jednoduchou techniku, nicotný nájezd, čerstvou technickou kontrolu, karoserii bez koroze, zachovalý podvozek a stále schopné pneumatiky
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Po půldni stráveném na ploše autobazaru nakonec podepisujeme smlouvu a auto je konečně naše. Dobrodružství s levnou ojetinou tak právě začíná.
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Na palubní desce je vidět snaha o úspory nákladů. Centrální přístrojový štít byl před dvaceti lety módní, přitom šlo jen o levnou unifi kaci pro země s levo- a pravostranným provozem.
Před řidičem se rozprostírá jen štítek s kontrolkami, ta pro nedostatek zásoby paliva se však u totálně suchého auta nerozsvítí
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
V přední řadě najdete navzdory miniaturním vnějším rozměrům dostatek prostoru. Až na občasný fl ek je čalounění zachovalé.
Trojice opěrek napovídá, že v zadní části kabiny se počítá s třemi cestujícími. V případě dospělých však nebude jásat ani dvojice.
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Jízdními schopnostmi patří spark hlavně do města, kde však při parkování vadí absence posilovače řízení. V rychle projetých zatáčkách máte co dělat, abyste se nepřevrátili.
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Přestože karoserie sparku připomíná spíš smrštěné MPV, zavazadelník je s objemem 170 litrů pro rodinu téměř nepoužitelný. Po sklopení zadních sedaček dostanete 845 litrů.
Byl předchozí majitel sparku tak hamižný, že v autě s výjimkou neupevněné rezervy nenechal absolutně žádnou výbavu? Auto bez heveru a tažného oka nás šokovalo!
Chevrolet Spark 0.8i
Tříválec 6V s původem u Suzuki je až nečekaně živý, mechanici si navíc pochvalují skvělý přístup k veškerému příslušenství. Vyhledávat litrový čtyřválec netřeba.
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Chevrolet Spark 0.8i
Při pohledu na původně kruhový světlomet ve tvaru volského oka a spodní blikač si okamžitě vzpomeneme na kontroverzní Porsche 911 generace 996. Je to náhoda?
Předchozí majitel se viditelně do údržby příliš nehrnul, okolnosti ho však nedávno donutily alespoň pořídit nový akumulátor. Servisní knížka se pro jistotu samozřejmě nedochovala.
Přestože auto zřejmě občas absolvovalo delší odstávky, na jeho kondici se negativně neprojevily. Alespoň to hlásí diagnostika.
Brzdová kapalina barvou připomíná močůvku, nelíbí se dokonce ani přesnému elektronickému testeru. Její výměna přijde na řadu jako první.
Na přední nápravě se nám vedle vůlí v horním uložení tlumičů nelíbily ošklivě zkorodované brzdové štíty, na funkci však vliv nemají
Lehká povrchová koroze se vespod objevuje už po pár letech. Důležité je, že nikde nic neprosakuje ani neteče. Lepší stav podvozku jsme si přát nemohli.
Mechanik Tomáš Mrázek nám proklepl stav auta i provozních kapalin. První pochválil, druhé ne.