Lagonda 3 Litre (1953–1958): Šestiválcová kupé, sedany a kabriolety s karoserií Tickford
14
/
16
Prohlédnout znovu
Lagonda 3 Litre (1953–1958): Šestiválcová kupé, sedany a kabriolety s karoserií Tickford
Čtyřdveřová Lagonda 3 Litre Sports Saloon se vyráběla v letech 1954 až 1958.
|
Karel Haas
Předchůdcem Lagondy 3 Litre byl sedan Lagonda 2.6 Litre Saloon, vyráběný v letech 1948 až 1953.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřové čtyřmístné kupé Lagonda 3 Litre s karoserií Tickford. Vyrábělo se v letech 1953 až 1956.
|
Wheelsage.org
Přední blatníky již byly plynule zapuštěny do boků a navazovaly na ně kapkovité zadní blatníky.
|
Wheelsage.org
Kruhové přední světlomety našly místo v rozích karoserie a pod nimi se nacházely malé směrové blikače.
|
Wheelsage.org
V luxusním interiéru měly Lagondy 3 Litre palubní desku potaženou leštěnou ořechovou dýhou. Dýhované byly také pásy na dveřích pod okny.
|
Wheelsage.org
Současně s kupé se v roce 1953 začal vyrábět dvoudveřový čtyřmístný kabriolet s karoserií Tickford.
|
Wheelsage.org
Kabriolet měl plátěnou stahovací střechu s malým zadním oknem, uloženou pod krytem za zadními sedadly.
|
Wheelsage.org
Od horní hrany blatníků směrem dolů byl kabriolet totožný s kupé, včetně rozměrů.
|
Wheelsage.org
Kožená sedadla byla vpředu dělená a vzadu lavicová se sklopnou opěrkou loktů uprostřed. Nastavitelné loketní opěrky byly také na předních dveřích.
|
Wheelsage.org
Lagondu 3 Litre poháněl řadový šestiválec s objemem 2 922 cm3 a rozvodem DOHC.
|
Wheelsage.org
Sedan měl větrací okénka v oknech dveří a boční lišty byly prodlouženy směrem dopředu.
|
Wheelsage.org
Od kupé se sedan lišil jinak tvarovanými a výše umístěnými koncovými svítilnami.
|
Wheelsage.org
Kožená sedadla byla vpředu dělená a vzadu lavicová se sklopnou opěrkou loktů uprostřed.
|
Wheelsage.org
Častým doplňkem Lagondy 3 Litre byly pomocné světlomety umístěné na předním nárazníku.
|
Wheelsage.org
Nástupcem Lagondy 3 Litre byl luxusní sedan Rapide s karoserií Touring a pohonem zadních kol čtyřlitrovým řadovým šestiválcem.
|
Wheelsage.org
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid