Lagonda 3 Litre (1953–1958): Šestiválcová kupé, sedany a kabriolety s karoserií Tickford
9
/
16
Prohlédnout znovu
Lagonda 3 Litre (1953–1958): Šestiválcová kupé, sedany a kabriolety s karoserií Tickford
Čtyřdveřová Lagonda 3 Litre Sports Saloon se vyráběla v letech 1954 až 1958.
|
Karel Haas
Předchůdcem Lagondy 3 Litre byl sedan Lagonda 2.6 Litre Saloon, vyráběný v letech 1948 až 1953.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřové čtyřmístné kupé Lagonda 3 Litre s karoserií Tickford. Vyrábělo se v letech 1953 až 1956.
|
Wheelsage.org
Přední blatníky již byly plynule zapuštěny do boků a navazovaly na ně kapkovité zadní blatníky.
|
Wheelsage.org
Kruhové přední světlomety našly místo v rozích karoserie a pod nimi se nacházely malé směrové blikače.
|
Wheelsage.org
V luxusním interiéru měly Lagondy 3 Litre palubní desku potaženou leštěnou ořechovou dýhou. Dýhované byly také pásy na dveřích pod okny.
|
Wheelsage.org
Současně s kupé se v roce 1953 začal vyrábět dvoudveřový čtyřmístný kabriolet s karoserií Tickford.
|
Wheelsage.org
Kabriolet měl plátěnou stahovací střechu s malým zadním oknem, uloženou pod krytem za zadními sedadly.
|
Wheelsage.org
Od horní hrany blatníků směrem dolů byl kabriolet totožný s kupé, včetně rozměrů.
|
Wheelsage.org
Kožená sedadla byla vpředu dělená a vzadu lavicová se sklopnou opěrkou loktů uprostřed. Nastavitelné loketní opěrky byly také na předních dveřích.
|
Wheelsage.org
Lagondu 3 Litre poháněl řadový šestiválec s objemem 2 922 cm3 a rozvodem DOHC.
|
Wheelsage.org
Sedan měl větrací okénka v oknech dveří a boční lišty byly prodlouženy směrem dopředu.
|
Wheelsage.org
Od kupé se sedan lišil jinak tvarovanými a výše umístěnými koncovými svítilnami.
|
Wheelsage.org
Kožená sedadla byla vpředu dělená a vzadu lavicová se sklopnou opěrkou loktů uprostřed.
|
Wheelsage.org
Častým doplňkem Lagondy 3 Litre byly pomocné světlomety umístěné na předním nárazníku.
|
Wheelsage.org
Nástupcem Lagondy 3 Litre byl luxusní sedan Rapide s karoserií Touring a pohonem zadních kol čtyřlitrovým řadovým šestiválcem.
|
Wheelsage.org
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8