Lamborghini 400 GT (1966–1968): Čtyřlitrový V12 pod kapotou

8/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Během výroby 400 GT byly elipsovité světlomety nahrazeny dvojitými kruhovými světly.
    Během výroby 400 GT byly elipsovité světlomety nahrazeny dvojitými kruhovými světly.| Zdroj: Lambocars.com
  • Sportovní kupé Lamborghini 400 GT vycházelo z modelu 350 GT, prvního sériově vyráběného automobilu značky Lamborghini.
    Sportovní kupé Lamborghini 400 GT vycházelo z modelu 350 GT, prvního sériově vyráběného automobilu značky Lamborghini.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Karoserie dvoumístného kupé Lamborghini 400 GT byla totožná s 350 GT, včetně rozvoru 2 550 mm.
    Karoserie dvoumístného kupé Lamborghini 400 GT byla totožná s 350 GT, včetně rozvoru 2 550 mm.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Lamborghini 400 GT mělo vnější rozměry 4 470 x 1 730 x 1 257 mm (délka x šířka x výška).
    Lamborghini 400 GT mělo vnější rozměry 4 470 x 1 730 x 1 257 mm (délka x šířka x výška).| Zdroj: Wheelsage.org
  • Luxusně vybavený interiér měl před tříramenným sportovním volantem velký otáčkoměr a rychloměr.
    Luxusně vybavený interiér měl před tříramenným sportovním volantem velký otáčkoměr a rychloměr.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé 400 GT mělo kožená sedadla a za sedadly byla lavice určená k odkládání zavazadel.
    Kupé 400 GT mělo kožená sedadla a za sedadly byla lavice určená k odkládání zavazadel.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V roce 1966 postavila Carrozzeria Touring funkční prototyp dvoumístného kupé Lamborghini 400 GT Flying Star II.
    V roce 1966 postavila Carrozzeria Touring funkční prototyp dvoumístného kupé Lamborghini 400 GT Flying Star II.| Zdroj: Supercars.net
  • Dvoumístné sportovní kupé Lamborghini 400 GT Monza bylo vyrobeno v jediném exempláři v dílně Neri a Bonacini na podvozku 400 GT.
    Dvoumístné sportovní kupé Lamborghini 400 GT Monza bylo vyrobeno v jediném exempláři v dílně Neri a Bonacini na podvozku 400 GT.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Široké zadní sloupky Monzy skrývaly trubkovou konstrukci chránící posádku při převrácení vozu.
    Široké zadní sloupky Monzy skrývaly trubkovou konstrukci chránící posádku při převrácení vozu.| Zdroj: Flickr
  • Světlomety 400 GT vystupovaly z nízké přídě a do masky zasahoval dělený nárazník.
    Světlomety 400 GT vystupovaly z nízké přídě a do masky zasahoval dělený nárazník.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Při stejném rozvoru 2 550 mm bylo kupé 400 GT 2+2 proti dvoumístné verzi delší (4 640 mm) a mělo odlišnou linii střechy.
    Při stejném rozvoru 2 550 mm bylo kupé 400 GT 2+2 proti dvoumístné verzi delší (4 640 mm) a mělo odlišnou linii střechy.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Všechny Lamborghini 400 GT a 400 GT 2+2 měly 15palcová kola s drátovým výpletem a centrální maticí.
    Všechny Lamborghini 400 GT a 400 GT 2+2 měly 15palcová kola s drátovým výpletem a centrální maticí.| Zdroj: Classicdigest.com
  • Čtyřmístné sportovní kupé Lamborghini 400 GT 2+2 mělo o něco nižší a jinak tvarované zadní okno.
    Čtyřmístné sportovní kupé Lamborghini 400 GT 2+2 mělo o něco nižší a jinak tvarované zadní okno.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Toto kupé 400 GT 2+2 vlastnil člen skupiny Beatles Paul McCartney, nadšený sběratel automobilů.
    Toto kupé 400 GT 2+2 vlastnil člen skupiny Beatles Paul McCartney, nadšený sběratel automobilů.| Zdroj: E15
  • Všechna kupé 400 GT poháněl motor V12 s objemem válců 3 929 cm3 a výkonem 320 koní.
    Všechna kupé 400 GT poháněl motor V12 s objemem válců 3 929 cm3 a výkonem 320 koní. | Zdroj: Wheelsage.org
  • Prodloužení karoserie umožnilo instalaci dvojice zadních sedadel, umístěných po stranách středového tunelu.
    Prodloužení karoserie umožnilo instalaci dvojice zadních sedadel, umístěných po stranách středového tunelu.| Zdroj: Wheelsage.org
  • 400 GT 2+2 mělo na pravém zadním sloupku zakryté víčko nádrže.
    400 GT 2+2 mělo na pravém zadním sloupku zakryté víčko nádrže.| Zdroj: Carpixel.net
  • Ve stupňovité zádi mělo Lambo dvojici vodorovných koncových zadních světel a tenký dělený nárazník.
    Ve stupňovité zádi mělo Lambo dvojici vodorovných koncových zadních světel a tenký dělený nárazník. | Zdroj: Carpixel.net
  • Z pouhých 23 vyrobených vozů Lamborghini 400 GT se zachovalo jen pár a dnes se cení na půl milionu dolarů.
    Z pouhých 23 vyrobených vozů Lamborghini 400 GT se zachovalo jen pár a dnes se cení na půl milionu dolarů.| Zdroj: Lambocars.com
  • Nástupcem sportovních vozů 400 GT a 400 GT 2+2 se stalo v roce 1968 Lamborghini Islero s karoserií Marazzi.
    Nástupcem sportovních vozů 400 GT a 400 GT 2+2 se stalo v roce 1968 Lamborghini Islero s karoserií Marazzi.| Zdroj: Wheelsage.org
Během výroby 400 GT byly elipsovité světlomety nahrazeny dvojitými kruhovými světly.
Sportovní kupé Lamborghini 400 GT vycházelo z modelu 350 GT, prvního sériově vyráběného automobilu značky Lamborghini.
Karoserie dvoumístného kupé Lamborghini 400 GT byla totožná s 350 GT, včetně rozvoru 2 550 mm.
Lamborghini 400 GT mělo vnější rozměry 4 470 x 1 730 x 1 257 mm (délka x šířka x výška).
Luxusně vybavený interiér měl před tříramenným sportovním volantem velký otáčkoměr a rychloměr.
Kupé 400 GT mělo kožená sedadla a za sedadly byla lavice určená k odkládání zavazadel.
V roce 1966 postavila Carrozzeria Touring funkční prototyp dvoumístného kupé Lamborghini 400 GT Flying Star II.
Dvoumístné sportovní kupé Lamborghini 400 GT Monza bylo vyrobeno v jediném exempláři v dílně Neri a Bonacini na podvozku 400 GT.
Široké zadní sloupky Monzy skrývaly trubkovou konstrukci chránící posádku při převrácení vozu.
Světlomety 400 GT vystupovaly z nízké přídě a do masky zasahoval dělený nárazník.
Při stejném rozvoru 2 550 mm bylo kupé 400 GT 2+2 proti dvoumístné verzi delší (4 640 mm) a mělo odlišnou linii střechy.
Všechny Lamborghini 400 GT a 400 GT 2+2 měly 15palcová kola s drátovým výpletem a centrální maticí.
Čtyřmístné sportovní kupé Lamborghini 400 GT 2+2 mělo o něco nižší a jinak tvarované zadní okno.
Toto kupé 400 GT 2+2 vlastnil člen skupiny Beatles Paul McCartney, nadšený sběratel automobilů.
Všechna kupé 400 GT poháněl motor V12 s objemem válců 3 929 cm3 a výkonem 320 koní.
Prodloužení karoserie umožnilo instalaci dvojice zadních sedadel, umístěných po stranách středového tunelu.
400 GT 2+2 mělo na pravém zadním sloupku zakryté víčko nádrže.
Ve stupňovité zádi mělo Lambo dvojici vodorovných koncových zadních světel a tenký dělený nárazník.
Z pouhých 23 vyrobených vozů Lamborghini 400 GT se zachovalo jen pár a dnes se cení na půl milionu dolarů.
Nástupcem sportovních vozů 400 GT a 400 GT 2+2 se stalo v roce 1968 Lamborghini Islero s karoserií Marazzi.