Lancia Astura (1931–1939): Takto vypadal předválečný luxus s motory V8

18/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • V roce 1936 postavil Pinin Farina na podvozcích Lancia Astura 233L šest kusů elegantních čtyřmístných kabrioletů Tipo Bocca.
    V roce 1936 postavil Pinin Farina na podvozcích Lancia Astura 233L šest kusů elegantních čtyřmístných kabrioletů Tipo Bocca.| Zdroj: Wallpaperup
  • Velký sedan Lancia Astura z roku 1932 měl krabicovou karoserii Boneschi se šesti bočními okny.
    Velký sedan Lancia Astura z roku 1932 měl krabicovou karoserii Boneschi se šesti bočními okny.| Zdroj: Classicdriver
  • Kabriolet Lancia Astura Volante ročník 1932 měl stahovací plátěnou střechu a pod dlouhou kapotou vidlicový osmiválec.
    Kabriolet Lancia Astura Volante ročník 1932 měl stahovací plátěnou střechu a pod dlouhou kapotou vidlicový osmiválec.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Elegantní kupé Lancia Astura Sports Saloon 3. série se vyrábělo v letech 1933–37.
    Elegantní kupé Lancia Astura Sports Saloon 3. série se vyrábělo v letech 1933–37.| Zdroj: Bonhams
  • Astura Sports Saloon měla dělené zadní okno a rezervu umístěnou v prohlubni na zádi.
    Astura Sports Saloon měla dělené zadní okno a rezervu umístěnou v prohlubni na zádi.| Zdroj: Bonhams
  • Aerodynamická Lancia Astura Berlinetta druhé série (230) z roku 1933 s karoserií Castagna.
    Aerodynamická Lancia Astura Berlinetta druhé série (230) z roku 1933 s karoserií Castagna.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Kupé Lancia Astura Tipo 230 Castagna mělo kapkovité blatníky a splývavou záď. Velká ploutev na zádi rozdělovala malé zadní okno.
    Kupé Lancia Astura Tipo 230 Castagna mělo kapkovité blatníky a splývavou záď. Velká ploutev na zádi rozdělovala malé zadní okno.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Lancia Astura Dual Cowl Sport Phaeton ročník1933 měl karoserii Castagna. Cestující na zadních sedadlech měli vlastní přední okno.
    Lancia Astura Dual Cowl Sport Phaeton ročník1933 měl karoserii Castagna. Cestující na zadních sedadlech měli vlastní přední okno.| Zdroj: Coachbuild
  • Dvoubarevné lakování vozu slušelo, ale nastupování na zadní sedadla bylo dost problematické.
    Dvoubarevné lakování vozu slušelo, ale nastupování na zadní sedadla bylo dost problematické.| Zdroj: Coachbuild
  • Kupé Lancia Astura Aerodinamica série 233C z roku 1935 bylo vyrobeno ve dvou kusech pro syny italského diktátora Benitta Mussoliniho.
    Kupé Lancia Astura Aerodinamica série 233C z roku 1935 bylo vyrobeno ve dvou kusech pro syny italského diktátora Benitta Mussoliniho.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Vůz ladných tvarů měl sklopné šípové přední okno, kapkovité blatníky, zakrytá zadní kola a stahovací textilní střechu.
    Vůz ladných tvarů měl sklopné šípové přední okno, kapkovité blatníky, zakrytá zadní kola a stahovací textilní střechu.| Zdroj: Wallpaperup
  • V roce 2016 získal kabriolet Astura Bocca Pinin Farina na soutěži elegance v kalifornském Pebble Beach ceny za nejlepší a nejelegantnější vůz této přehlídky.
    V roce 2016 získal kabriolet Astura Bocca Pinin Farina na soutěži elegance v kalifornském Pebble Beach ceny za nejlepší a nejelegantnější vůz této přehlídky.| Zdroj: Newyorkstyleguide
  • Josef Sodomka mladší navrhl a postavil na podvozku Astury 4. série dvoudveřové kupé, které s třílitrovým motorem V8 dosahovalo rychlost 130 km/h.
    Josef Sodomka mladší navrhl a postavil na podvozku Astury 4. série dvoudveřové kupé, které s třílitrovým motorem V8 dosahovalo rychlost 130 km/h.| Zdroj: Jicinsky.denik
  • Sedan Lancia Astura Berlina z roku 1937 s karoserií Stabilimenti_Farina měl náhradní kolo umístěné v předním blatníku.
    Sedan Lancia Astura Berlina z roku 1937 s karoserií Stabilimenti_Farina měl náhradní kolo umístěné v předním blatníku.| Zdroj: Lancia
  • Dvoumístné kupé Lancia Astura Sports Coupé ročník 1938 měl karoserii Pourtout s dlouhou kapotou zakončenou typickou svislou maskou.
    Dvoumístné kupé Lancia Astura Sports Coupé ročník 1938 měl karoserii Pourtout s dlouhou kapotou zakončenou typickou svislou maskou.| Zdroj: Supercars
  • Milánská karosárna Boneschi vyrobila v roce 1938 několik dvoumístných kabrioletů na podvozku Astury čtvrté série podobných Farinovým kabrioletům.
    Milánská karosárna Boneschi vyrobila v roce 1938 několik dvoumístných kabrioletů na podvozku Astury čtvrté série podobných Farinovým kabrioletům.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Farinových kabrioletů vzniklo do roku 1939 několik desítek. Lišily se v detailech designu, takže každý z nich byl unikátem.
    Farinových kabrioletů vzniklo do roku 1939 několik desítek. Lišily se v detailech designu, takže každý z nich byl unikátem.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Kabriolety Astura měly luxusní interiér s koženými sedadly a palubní desku plnou přístrojů.
    Kabriolety Astura měly luxusní interiér s koženými sedadly a palubní desku plnou přístrojů.| Zdroj: Favcars
  • Vidlicové osmiválce s rozvodem OHC a úzkým rozevřením válců navrhl Vittorio Jano s objemy 2,6 a 3,0 litru.
    Vidlicové osmiválce s rozvodem OHC a úzkým rozevřením válců navrhl Vittorio Jano s objemy 2,6 a 3,0 litru.| Zdroj: Favcars
  • Také karosárna Touring Superleggera postavila na podvozku Astura kupé elegantních tvarů.
    Také karosárna Touring Superleggera postavila na podvozku Astura kupé elegantních tvarů.| Zdroj: WheelsAge.org
V roce 1936 postavil Pinin Farina na podvozcích Lancia Astura 233L šest kusů elegantních čtyřmístných kabrioletů Tipo Bocca.
Velký sedan Lancia Astura z roku 1932 měl krabicovou karoserii Boneschi se šesti bočními okny.
Kabriolet Lancia Astura Volante ročník 1932 měl stahovací plátěnou střechu a pod dlouhou kapotou vidlicový osmiválec.
Elegantní kupé Lancia Astura Sports Saloon 3. série se vyrábělo v letech 1933–37.
Astura Sports Saloon měla dělené zadní okno a rezervu umístěnou v prohlubni na zádi.
Aerodynamická Lancia Astura Berlinetta druhé série (230) z roku 1933 s karoserií Castagna.
Kupé Lancia Astura Tipo 230 Castagna mělo kapkovité blatníky a splývavou záď. Velká ploutev na zádi rozdělovala malé zadní okno.
Lancia Astura Dual Cowl Sport Phaeton ročník1933 měl karoserii Castagna. Cestující na zadních sedadlech měli vlastní přední okno.
Dvoubarevné lakování vozu slušelo, ale nastupování na zadní sedadla bylo dost problematické.
Kupé Lancia Astura Aerodinamica série 233C z roku 1935 bylo vyrobeno ve dvou kusech pro syny italského diktátora Benitta Mussoliniho.
Vůz ladných tvarů měl sklopné šípové přední okno, kapkovité blatníky, zakrytá zadní kola a stahovací textilní střechu.
V roce 2016 získal kabriolet Astura Bocca Pinin Farina na soutěži elegance v kalifornském Pebble Beach ceny za nejlepší a nejelegantnější vůz této přehlídky.
Josef Sodomka mladší navrhl a postavil na podvozku Astury 4. série dvoudveřové kupé, které s třílitrovým motorem V8 dosahovalo rychlost 130 km/h.
Sedan Lancia Astura Berlina z roku 1937 s karoserií Stabilimenti_Farina měl náhradní kolo umístěné v předním blatníku.
Dvoumístné kupé Lancia Astura Sports Coupé ročník 1938 měl karoserii Pourtout s dlouhou kapotou zakončenou typickou svislou maskou.
Milánská karosárna Boneschi vyrobila v roce 1938 několik dvoumístných kabrioletů na podvozku Astury čtvrté série podobných Farinovým kabrioletům.
Farinových kabrioletů vzniklo do roku 1939 několik desítek. Lišily se v detailech designu, takže každý z nich byl unikátem.
Kabriolety Astura měly luxusní interiér s koženými sedadly a palubní desku plnou přístrojů.
Vidlicové osmiválce s rozvodem OHC a úzkým rozevřením válců navrhl Vittorio Jano s objemy 2,6 a 3,0 litru.
Také karosárna Touring Superleggera postavila na podvozku Astura kupé elegantních tvarů.