V roce 1936 postavil Pinin Farina na podvozcích Lancia Astura 233L šest kusů elegantních čtyřmístných kabrioletů Tipo Bocca.|
Zdroj: Wallpaperup
Velký sedan Lancia Astura z roku 1932 měl krabicovou karoserii Boneschi se šesti bočními okny.|
Zdroj: Classicdriver
Kabriolet Lancia Astura Volante ročník 1932 měl stahovací plátěnou střechu a pod dlouhou kapotou vidlicový osmiválec.|
Zdroj: WheelsAge.org
Elegantní kupé Lancia Astura Sports Saloon 3. série se vyrábělo v letech 1933–37.|
Zdroj: Bonhams
Astura Sports Saloon měla dělené zadní okno a rezervu umístěnou v prohlubni na zádi.|
Zdroj: Bonhams
Aerodynamická Lancia Astura Berlinetta druhé série (230) z roku 1933 s karoserií Castagna.|
Zdroj: WheelsAge.org
Kupé Lancia Astura Tipo 230 Castagna mělo kapkovité blatníky a splývavou záď. Velká ploutev na zádi rozdělovala malé zadní okno.|
Zdroj: WheelsAge.org
Lancia Astura Dual Cowl Sport Phaeton ročník1933 měl karoserii Castagna. Cestující na zadních sedadlech měli vlastní přední okno.|
Zdroj: Coachbuild
Dvoubarevné lakování vozu slušelo, ale nastupování na zadní sedadla bylo dost problematické.|
Zdroj: Coachbuild
Kupé Lancia Astura Aerodinamica série 233C z roku 1935 bylo vyrobeno ve dvou kusech pro syny italského diktátora Benitta Mussoliniho.|
Zdroj: WheelsAge.org
Vůz ladných tvarů měl sklopné šípové přední okno, kapkovité blatníky, zakrytá zadní kola a stahovací textilní střechu.|
Zdroj: Wallpaperup
V roce 2016 získal kabriolet Astura Bocca Pinin Farina na soutěži elegance v kalifornském Pebble Beach ceny za nejlepší a nejelegantnější vůz této přehlídky.|
Zdroj: Newyorkstyleguide
Josef Sodomka mladší navrhl a postavil na podvozku Astury 4. série dvoudveřové kupé, které s třílitrovým motorem V8 dosahovalo rychlost 130 km/h.|
Zdroj: Jicinsky.denik
Sedan Lancia Astura Berlina z roku 1937 s karoserií Stabilimenti_Farina měl náhradní kolo umístěné v předním blatníku.|
Zdroj: Lancia
Dvoumístné kupé Lancia Astura Sports Coupé ročník 1938 měl karoserii Pourtout s dlouhou kapotou zakončenou typickou svislou maskou.|
Zdroj: Supercars
Milánská karosárna Boneschi vyrobila v roce 1938 několik dvoumístných kabrioletů na podvozku Astury čtvrté série podobných Farinovým kabrioletům.|
Zdroj: WheelsAge.org
Farinových kabrioletů vzniklo do roku 1939 několik desítek. Lišily se v detailech designu, takže každý z nich byl unikátem.|
Zdroj: WheelsAge.org
Kabriolety Astura měly luxusní interiér s koženými sedadly a palubní desku plnou přístrojů.|
Zdroj: Favcars
Vidlicové osmiválce s rozvodem OHC a úzkým rozevřením válců navrhl Vittorio Jano s objemy 2,6 a 3,0 litru.|
Zdroj: Favcars
Také karosárna Touring Superleggera postavila na podvozku Astura kupé elegantních tvarů.|
Zdroj: WheelsAge.org