Vyměňte si halogenové žárovky za LED|
Zdroj: Svět motorů
Diodové náhrady jsou mnohem objemnější, což je problém ve stísněných parabolách. Taky jsme to sami zažili.|
Zdroj: Svět motorů
Diodové žárovky mají na zadní straně ventilátor s chladičem, a proto se nepřipojují konektorem napřímo, ale přes kabel s koncovkou|
Zdroj: Svět motorů
Diodové žárovky mají na zadní straně ventilátor s chladičem, a proto se nepřipojují konektorem napřímo, ale přes kabel s koncovkou|
Zdroj: Svět motorů
Diodové žárovky mají na zadní straně ventilátor s chladičem, a proto se nepřipojují konektorem napřímo, ale přes kabel s koncovkou|
Zdroj: Svět motorů
Zatímco halogenová žárovka citelně ohřívá krycí sklo paraboly, diodové náhrady jsou na dotyk zcela studené|
Zdroj: Svět motorů
Zatímco halogenová žárovka citelně ohřívá krycí sklo paraboly, diodové náhrady jsou na dotyk zcela studené|
Zdroj: Svět motorů
Ačkoliv ke světlometu lepíte nálepku s homologací, výrobci doporučují vozit s sebou pro jistotu ještě papírové osvědčení o schválení technické způsobilosti|
Zdroj: Svět motorů
Ačkoliv ke světlometu lepíte nálepku s homologací, výrobci doporučují vozit s sebou pro jistotu ještě papírové osvědčení o schválení technické způsobilosti|
Zdroj: Svět motorů
Jak namontovat diodové žárovky|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jak namontovat diodové žárovky|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Bezprostředně po výměně se na palubní desce objevila hláška o kontrole automatického svícení, která ale vzápětí zhasla a zatím se znovu neobjevila. Nejspíš s výměnou ani nesouvisela.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V krabičce najdeme kromě pečlivě zabalených žárovek také návod a nálepku, která patří do motorového prostoru|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Podle návodu je výměna snadná, nikde ale nehovoří o nedostatku místa|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na sklo halogenových žárovek nikdy nesahejte holýma rukama. V návodu k diodám se dozvíme, že se nesmí sahat jen na jejich činnou plochu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Před řidičem se ještě daří žárovku vyměnit, narážíme ale na problém s místem při zapojení kabelu, a hlavně kam ho schovat|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kvůli chladiči jsou diodové žárovky mnohem větší. Gumová krytka proto nechce zapadnout na původní pozici. Nakonec nám padá do motoru.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
K manipulaci s kabelem je tady ještě méně místa než vlevo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ruku zkrátka není kudy prostrčit, nakonec se daří nasadit i krytku. Ale byl to boj!|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jako třešničku na dortu lepíme na horní stranu chladičové stěny nálepku s homologací diodových žárovek|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Halogen H7|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Halogen H7|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Halogen H7|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Náhrady LED H7 (Philips Ultinon Pro6000 HL)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Náhrady LED H7 (Philips Ultinon Pro6000 HL)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Náhrady LED H7 (Philips Ultinon Pro6000 HL)|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Originální světlomety LED|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Originální světlomety LED|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Originální světlomety LED|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kam smíte namontovat žárovky LED (Philips Ultinon PRO6000 HL)|
Zdroj: Svět motorů