Legendární hliníkový motor Škoda (2. část): Dostal se až do Fabie!
25
/
94
Prohlédnout znovu
Legendární hliníkový motor Škoda (2. část): Dostal se až do Fabie!
Ilustrační foto
|
auto.cz
Hlava - blok
|
auto.cz
Motor 105
|
auto.cz
Motor 135
|
auto.cz
Motor 136
|
auto.cz
Olejový čistič
|
auto.cz
Sací filtr
|
auto.cz
Sání
|
auto.cz
Monomotronic 1
|
auto.cz
Monomotronic 2
|
auto.cz
Monomotronic 3
|
auto.cz
Škoda Fabia (1999)
|
Škoda
Škoda Fabia (1999)
|
Škoda
Škoda Fabia (1999)
|
Škoda
Škoda Fabia (1999)
|
Škoda
Škoda Fabia (1999)
|
Škoda
Škoda Fabia (1999)
|
Škoda
Škoda Fabia (1999)
|
Škoda
Škoda Fabia (1999)
|
Škoda
Škoda Fabia (1999)
|
Škoda
Škoda Fabia (1999)
|
Škoda
Škoda Fabia (1999)
|
Škoda
Škoda Fabia (1999)
|
Škoda
Škoda Fabia 1.4 MPI
|
auto.cz
Škoda Fabia
|
auto.cz
Škoda Favorit 1988
|
acz
Škoda Favorit 1988
|
acz
Škoda Favorit 1988
|
acz
Škoda Favorit 1988
|
acz
Škoda Favorit 1988
|
acz
Škoda Favorit 1988
|
acz
Škoda Favorit 1988
|
acz
Škoda Favorit 1988
|
acz
Škoda Favorit
|
auto.cz
Škoda Favorit 1988
|
acz
Škoda Favorit 1988
|
acz
Škoda Favorit 1988
|
acz
Škoda Favorit 1988
|
acz
Škoda Favorit
|
auto.cz
Škoda Favorit 1988
|
acz
Škoda Favorit
|
auto.cz
Škoda Favorit - podvozek
|
auto.cz
Škoda Felicia
|
auto.cz
Škoda Rapid 135 (1988)
|
Škoda
Škoda Rapid 135 (1988)
|
Škoda
Škoda Rapid 135 (1988)
|
Škoda
Škoda Rapid 135 (1988)
|
Škoda
Škoda Rapid 135 (1988)
|
Škoda
Škoda Rapid
|
auto.cz
Škoda Rapid
|
auto.cz
Škoda Rapid 135 (1988)
|
Škoda
Škoda Rapid 135 (1988)
|
Škoda
Škoda Rapid 135 (1988)
|
Škoda
Škoda Rapid 135
|
auto.cz
Škoda Rapid 135
|
auto.cz
Škoda Rapid 135
|
auto.cz
Škoda Rapid 135
|
auto.cz
Škoda Rapid 135
|
auto.cz
Škoda Rapid 135
|
auto.cz
Škoda Rapid 135
|
auto.cz
Škoda Rapid 135
|
auto.cz
Škoda Rapid 135
|
auto.cz
Škoda Rapid 135
|
auto.cz
Škoda Rapid 135
|
auto.cz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Elektronicky řízený karburátor
|
acz
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Ocenění za design získala Toyota Prius
Mercedes-Benz G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Jeep Avenger a Grand Cherokee - David a Goliáš