Logistika Volkswagenu: Systém na výhru

1/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Logistika Volkswagenu: Systém na výhru
    Logistika Volkswagenu: Systém na výhru| Zdroj: acz
  • Tým Volkswagen a jeho zázemí na Německé rallye 2015
    Tým Volkswagen a jeho zázemí na Německé rallye 2015| Zdroj: acz
  • Práce mechaniků je vždy a za všech okolností přesně organizovaná
    Práce mechaniků je vždy a za všech okolností přesně organizovaná| Zdroj: acz
  • Lutz Meyer
    Lutz Meyer| Zdroj: acz
  • Jednotlivé díly jsou baleny do kontejnerů pro cesty lodí nebo letadlem
    Jednotlivé díly jsou baleny do kontejnerů pro cesty lodí nebo letadlem| Zdroj: acz
  • Tři posádky mají na každou rallye MS celkem sto čtyřicet pneumatik
    Tři posádky mají na každou rallye MS celkem sto čtyřicet pneumatik| Zdroj: acz
  • Trojice pilotů VW (zleva): Nor Mikkelsen, Francouz Ogier a Fin Latvala
    Trojice pilotů VW (zleva): Nor Mikkelsen, Francouz Ogier a Fin Latvala| Zdroj: acz
  • Vedení týmu monitoruje všechno dění i dosahované časy a výsledky
    Vedení týmu monitoruje všechno dění i dosahované časy a výsledky| Zdroj: acz
  • Mapa, na které jsou vyznačeno vzdálenosti, které musí náklad (modře vyznačeno) a členové týmu (červená) překonávat
    Mapa, na které jsou vyznačeno vzdálenosti, které musí náklad (modře vyznačeno) a členové týmu (červená) překonávat| Zdroj: acz
Logistika Volkswagenu: Systém na výhru
Tým Volkswagen a jeho zázemí na Německé rallye 2015
Práce mechaniků je vždy a za všech okolností přesně organizovaná
Lutz Meyer
Jednotlivé díly jsou baleny do kontejnerů pro cesty lodí nebo letadlem
Tři posádky mají na každou rallye MS celkem sto čtyřicet pneumatik
Trojice pilotů VW (zleva): Nor Mikkelsen, Francouz Ogier a Fin Latvala
Vedení týmu monitoruje všechno dění i dosahované časy a výsledky
Mapa, na které jsou vyznačeno vzdálenosti, které musí náklad (modře vyznačeno) a členové týmu (červená) překonávat