Lotec C1000 (1991-1995): Toto mělo být nejrychlejší auto světa. Proč vzniklo v jediném kuse?
20
/
29
Prohlédnout znovu
Lotec C1000 (1991-1995): Toto mělo být nejrychlejší auto světa. Proč vzniklo v jediném kuse?
Lotec C1000 (1991-1995): Toto mělo být nejrychlejší auto světa. Proč vzniklo v jediném kuse?
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
Lotec C1000 (1991-1995)
|
acz
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre