Má legendární náklaďák Praga jen pro radost. Na výletech se nadře!

1/36
Přehled fotografií
Zavřít
  • Má legendární náklaďák Praga jen pro radost. Na výletech se nadře!
    Má legendární náklaďák Praga jen pro radost. Na výletech se nadře!| Zdroj: acz
  • V kabině S5T je rychle teplo. Nejdřív se zapotí řidič, protože náročnost obsluhy se s dnešními vozy vůbec nedá srovnat.Praga S5T
    V kabině S5T je rychle teplo. Nejdřív se zapotí řidič, protože náročnost obsluhy se s dnešními vozy vůbec nedá srovnat.Praga S5T| Zdroj: acz
  • Po studeném startu pragovka hodně dýmí. Proto si majitel vyrobil jednoduchý odsávací systém, který spaliny vyvede ven z haly.
    Po studeném startu pragovka hodně dýmí. Proto si majitel vyrobil jednoduchý odsávací systém, který spaliny vyvede ven z haly.| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Během dětských dnů bývá pragovka v obležení malými návštěvníky
    Během dětských dnů bývá pragovka v obležení malými návštěvníky| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Václavovy omalovánky ukazují na dvanácti perokresbách od malíře speciální verze jeho nejoblíbenější Pragy S5T
    Václavovy omalovánky ukazují na dvanácti perokresbách od malíře speciální verze jeho nejoblíbenější Pragy S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Rezervní kolo váží přes půl metráku. Naštěstí vyklopení nosníku brzdí šikovný naviják, díky čemuž ho šofér unese na prstu.
    Rezervní kolo váží přes půl metráku. Naštěstí vyklopení nosníku brzdí šikovný naviják, díky čemuž ho šofér unese na prstu.| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Nad Václavovou šikovností jsme žasli. Vyrobil si například montážní vozíky, na kterých repasuje podsestavy. Jen zadní náprava přitom váží pět metráků.
    Nad Václavovou šikovností jsme žasli. Vyrobil si například montážní vozíky, na kterých repasuje podsestavy. Jen zadní náprava přitom váží pět metráků.| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
  • Praga S5T
    Praga S5T| Zdroj: acz
Má legendární náklaďák Praga jen pro radost. Na výletech se nadře!
V kabině S5T je rychle teplo. Nejdřív se zapotí řidič, protože náročnost obsluhy se s dnešními vozy vůbec nedá srovnat.Praga S5T
Po studeném startu pragovka hodně dýmí. Proto si majitel vyrobil jednoduchý odsávací systém, který spaliny vyvede ven z haly.
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Během dětských dnů bývá pragovka v obležení malými návštěvníky
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Václavovy omalovánky ukazují na dvanácti perokresbách od malíře speciální verze jeho nejoblíbenější Pragy S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Rezervní kolo váží přes půl metráku. Naštěstí vyklopení nosníku brzdí šikovný naviják, díky čemuž ho šofér unese na prstu.
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T
Nad Václavovou šikovností jsme žasli. Vyrobil si například montážní vozíky, na kterých repasuje podsestavy. Jen zadní náprava přitom váží pět metráků.
Praga S5T
Praga S5T
Praga S5T