Má legendární náklaďák Praga jen pro radost. Na výletech se nadře!|
Zdroj: acz
V kabině S5T je rychle teplo. Nejdřív se zapotí řidič, protože náročnost obsluhy se s dnešními vozy vůbec nedá srovnat.Praga S5T|
Zdroj: acz
Po studeném startu pragovka hodně dýmí. Proto si majitel vyrobil jednoduchý odsávací systém, který spaliny vyvede ven z haly.|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Během dětských dnů bývá pragovka v obležení malými návštěvníky|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Václavovy omalovánky ukazují na dvanácti perokresbách od malíře speciální verze jeho nejoblíbenější Pragy S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Rezervní kolo váží přes půl metráku. Naštěstí vyklopení nosníku brzdí šikovný naviják, díky čemuž ho šofér unese na prstu.|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Praga S5T|
Zdroj: acz
Nad Václavovou šikovností jsme žasli. Vyrobil si například montážní vozíky, na kterých repasuje podsestavy. Jen zadní náprava přitom váží pět metráků.|
Zdroj: acz