Od šikmo umístěného chladiče se odváděl ohřátý vzduch štěrbinami na kapotě.|
Zdroj: Autocar.com
Prvním vozem Marcos s názvem Mantis byl jednosedadlový závodní vůz Mantis XP, postavený v roce 1968 v jediném exempláři.|
Zdroj: Ultimatecarpage.com
Prosklené dveře XP se otevíraly nahoru a po zvednutí celé zádi se usnadnil přístup k motoru.|
Zdroj: Favcars.com
Tvary Mantisu navržené Dennisem Adamsem s nízkou zašpičatělou přídí a podivně tvarovanými bočními okny byly příliš futuristické.|
Zdroj: Flickr
Kupé Marcos Mantis bylo dlouhé přes 4,7 metru.|
Zdroj: Auta5p.eu
Dolů prudce se svažující příď byla zakončena plastovým dílem s pomocnými světly a otvorem pro přívod vzduchu k chladiči.|
Zdroj: Classiccarcatalogue.com
Obdélníkové světlomety byly vsazeny do nevzhledných plastových rámečků.|
Zdroj: Wallpaperup.com
Mantis měl vpředu kotoučové brzdy a nezávislé zavěšení kol s trojúhelníkovými rameny a vinutými pružinami. Vzadu měl bubnové brzdy a tuhou nápravu Ford.|
Zdroj: WheelsAge.org
Zvlněné boky laminátové karoserie ovlivnily tvar bočních oken.|
Zdroj: Marcos
Kola s drátovým výpletem trochu zlepšila vzhled, ale pořád to nebylo ono.|
Zdroj: Topworldauto.com
Marcos Mantis s pohotovostní hmotností 1040 kg dosahoval maximální rychlost 195 km/h a z klidu na stovku zrychlil za 8,4 s.|
Zdroj: Smartage.pl
Z tohoto obrázku je patrná velká šířka vozu (1 803 mm) a malá výška (1 168 mm).|
Zdroj: Autoholix.com
Marcos Mantis měl splývavou, ostře useknutou záď s náznakem malého spoileru a kruhové koncové svítilny.|
Zdroj: WheelsAge.org
Prostorný interiér byl dobře vybavený. Palubní deska byla rozdělena na dvě části širokým středovým tunelem s ovladači a rádiem.|
Zdroj: Flickr
Sportovní kupé Marcos Mantis GT z roku 1997 tvarově navazovalo na původní model GT. Poháněl jej přeplňovaný motor V8 s objemem 4,6 litru.|
Zdroj: Drivemag.com