Marcos Mantis (1970–1971): Kupé, které patřilo do první desítky nejošklivějších aut
8
/
15
Prohlédnout znovu
Marcos Mantis (1970–1971): Kupé, které patřilo do první desítky nejošklivějších aut
Od šikmo umístěného chladiče se odváděl ohřátý vzduch štěrbinami na kapotě.
|
Autocar.com
Prvním vozem Marcos s názvem Mantis byl jednosedadlový závodní vůz Mantis XP, postavený v roce 1968 v jediném exempláři.
|
Ultimatecarpage.com
Prosklené dveře XP se otevíraly nahoru a po zvednutí celé zádi se usnadnil přístup k motoru.
|
Favcars.com
Tvary Mantisu navržené Dennisem Adamsem s nízkou zašpičatělou přídí a podivně tvarovanými bočními okny byly příliš futuristické.
|
Flickr
Kupé Marcos Mantis bylo dlouhé přes 4,7 metru.
|
Auta5p.eu
Dolů prudce se svažující příď byla zakončena plastovým dílem s pomocnými světly a otvorem pro přívod vzduchu k chladiči.
|
Classiccarcatalogue.com
Obdélníkové světlomety byly vsazeny do nevzhledných plastových rámečků.
|
Wallpaperup.com
Mantis měl vpředu kotoučové brzdy a nezávislé zavěšení kol s trojúhelníkovými rameny a vinutými pružinami. Vzadu měl bubnové brzdy a tuhou nápravu Ford.
|
WheelsAge.org
Zvlněné boky laminátové karoserie ovlivnily tvar bočních oken.
|
Marcos
Kola s drátovým výpletem trochu zlepšila vzhled, ale pořád to nebylo ono.
|
Topworldauto.com
Marcos Mantis s pohotovostní hmotností 1040 kg dosahoval maximální rychlost 195 km/h a z klidu na stovku zrychlil za 8,4 s.
|
Smartage.pl
Z tohoto obrázku je patrná velká šířka vozu (1 803 mm) a malá výška (1 168 mm).
|
Autoholix.com
Marcos Mantis měl splývavou, ostře useknutou záď s náznakem malého spoileru a kruhové koncové svítilny.
|
WheelsAge.org
Prostorný interiér byl dobře vybavený. Palubní deska byla rozdělena na dvě části širokým středovým tunelem s ovladači a rádiem.
|
Flickr
Sportovní kupé Marcos Mantis GT z roku 1997 tvarově navazovalo na původní model GT. Poháněl jej přeplňovaný motor V8 s objemem 4,6 litru.
|
Drivemag.com
Může radost z jízdy působit proti depresi? Hyundai to zjišťoval
Britové nasadili starému Defenderu elektromotory přímo do kol. V každém rohu je 649 Nm
Beutler (1943–1987): Příběh dvou bratrů ze švýcarského Thunu
Kvalifikaci na GP Číny ovládl Max Verstappen. Za jezdci Red Bullu odstartuje Alonso
Honda má novou značku elektromobilů pro Čínu. Je to Ye
Pokud si na rozbité silnici zničíte auto, škodu vám zaplatí. Ale ne automaticky