Zmodernizovaný model z let 2015 až 2017, který vám také doporučujeme nejvíce – má totiž i kvalitnější plasty.|
Zdroj: Svět motorů
Červený vedle je původní provedení z období 2011 až 2014.|
Zdroj: Svět motorů
Palubní deska je typicky rozdělena na dvě zóny – klasické budíky dole, rychloměr a ukazatel ekonomiky provozu nahoře. Startování už není kombinací klíče a tlačítka, ale buď jen klíčem, nebo jen tlačítkem – to dle výbavy.|
Zdroj: Svět motorů
Zeleným symbolem se aktivuje režim Eco s mírnějším nastavením plynového pedálu.|
Zdroj: Svět motorů
Všechny motorizace mají standardně šestistupňovou převodovkou. Zpátečka je netypicky vedle šestky, za jízdy však je proti omylnému zařazení elektricky blokovaná.|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.8 í-VTEC|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.2 i-DTEC|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.6 iDTEC|
Zdroj: Svět motorů
Mezigenerační novinkou na dělené zádi byl stěrač, který osmé generaci chyběl.|
Zdroj: Svět motorů
Honda Civic|
Zdroj: Svět motorů
Zajímavý je pohled na dokonale zakrytovaný podvozek vozidla. Kvůli rovné podlaze je i výfuk veden bokem – právě jeho délka je možná také tím, co atmosférickým motorům přistřihlo letky.|
Zdroj: Svět motorů
Ventilové vůle se seřízení na studeném motoru na hodnoty 0,18 až 0,22 mm na straně sání, 0,23 až 0,27 mm na straně výfuku. Systém je stejný jak u starých škodovek s rozvodem OHV. Na rozvodovém kole máte značky, ve které pozici má být pro seřízení ventilů nad jednotlivými válci – UP znamená první válec počítáno od rozvodů.|
Zdroj: Svět motorů
Ventilové vůle se seřízení na studeném motoru na hodnoty 0,18 až 0,22 mm na straně sání, 0,23 až 0,27 mm na straně výfuku. Systém je stejný jak u starých škodovek s rozvodem OHV. Na rozvodovém kole máte značky, ve které pozici má být pro seřízení ventilů nad jednotlivými válci – UP znamená první válec počítáno od rozvodů.|
Zdroj: Svět motorů
Přední ramena už nejsou hliníková jako u osmé generace, ale obyčejná plechová. A po letech dost hezky orezlá. Nástřik ochranným voskem se určitě vyplatí.|
Zdroj: Svět motorů
Zadní tlumiče jsou stejné jako u předchůdce. Opřeny do mnohem tužší karoserie však pracují efektivněji, a tak komfort i jízdní vlastnosti vozu jsou lepší.|
Zdroj: Svět motorů
Pro výměnu oleje a jeho filtru stačí demontovat malý kryt pod motorem. Kompletní aerodynamické štíty mohou zůstat na svém místě.|
Zdroj: Svět motorů
Verze Tourer doplnila modelovou řadu s dvouletým zpožděním, u předchozí generace však chyběla úplně.|
Zdroj: Svět motorů
Je delší o 220 mm a nabízí celých 624 l pro zavazadla. Nabízena byla jen s motory 1.8 i-VTEC/104 kW a 1.6 i-DTEC/88 kW.|
Zdroj: Svět motorů
Honda Civic|
Zdroj: Svět motorů
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pokud si chcete místo průměrné spotřeby zobrazit třeba dojezd, vede k tomu neuvěřitelně dlouhá přes menu nastavení. Ovládat navíc jde jen u stojícího vozidla.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Handsfree i vyhřívání sedaček jsem v testovaném voze hledali marně. Výbava Comfort z let 2011 až 2014 je standardně neměla.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Model má překvapivě kvalitní čalounění sedaček. Ani u hodně ojetých kusů nebývá prošoupané.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jelikož vzadu není nádrž, lze zadní sedáky zvednout, a uvolnit tak unikátně velký prostor.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Také je ale možné klasické sklopení do roviny s podlahou zavazadelníku.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Díky unikátnímu konceptu Magic Seats se do prostoru zadních sedaček vejdou i tak neskladné předměty jako celá 120l popelnice|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Díky unikátnímu konceptu Magic Seats se do prostoru zadních sedaček vejdou i tak neskladné předměty jako celá 120l popelnice|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nevýhodou vozu je, že nemůže mít náhradní kolo – jen sadu pro lepení. Zavazadelník hatchbacku je ale i díky tomu velmi hluboký a pojme celých 477 l.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zašedlé lemy blatníků jsou do roku 2015 klasika. Kdyby to chtěl někdo řešit, jeden kus stojí 1884 Kč včetně DPH.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nýty na spodní části nárazníku nejsou z výroby, ale někdo už tak podomácku řešil typicky rozklížené plasty|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert