Martin Vaculík a ojetá Alfa Romeo 75: Kult vzniklý z nouze

18/82
Přehled fotografií
Zavřít
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75
    Alfa Romeo 75| Zdroj: Alfa Romeo
  • Dobová fotografie dobře ukazuje výhodu zadní nápravy DeDion, která i pod nakloněným vozem zůstává vodorovně se silnicí. Pneumatiky tím v extrému neztrácejí přilnavost a auto se chová velmi lineárně.
    Dobová fotografie dobře ukazuje výhodu zadní nápravy DeDion, která i pod nakloněným vozem zůstává vodorovně se silnicí. Pneumatiky tím v extrému neztrácejí přilnavost a auto se chová velmi lineárně.| Zdroj: Alfa Romeo
  • Průhledová kresba vozu ukazuje důraz na optimální rozložení hmotnosti. To bylo 50 na 50 i s těžkými motory v přídi. Zajímavostí pro laika je, že jakmile nastartujete motor, točí se pod vozem kardan. Spojka je totiž až vzadu.
    Průhledová kresba vozu ukazuje důraz na optimální rozložení hmotnosti. To bylo 50 na 50 i s těžkými motory v přídi. Zajímavostí pro laika je, že jakmile nastartujete motor, točí se pod vozem kardan. Spojka je totiž až vzadu.| Zdroj: Alfa Romeo
  • Kolem celého vozu se táhne dvakrát zalomená černá linie. O prvního provedení šla i přes zadní blatníky a víko zavazadelníku. S faceliftem v roce 1988 se vzadu proměnila v efektní pryžový spoiler. Už od roku 1987 jej však měly verze America, což je trochu matoucí název variant určených pro Evropu, tvarově však vycházející z amerických „Milano“.
    Kolem celého vozu se táhne dvakrát zalomená černá linie. O prvního provedení šla i přes zadní blatníky a víko zavazadelníku. S faceliftem v roce 1988 se vzadu proměnila v efektní pryžový spoiler. Už od roku 1987 jej však měly verze America, což je trochu matoucí název variant určených pro Evropu, tvarově však vycházející z amerických „Milano“.| Zdroj: Alfa Romeo
  • Verze America (1987–1990) a QV (1990–1992) musely mít palivovou nádrž za sedačkami. Zavazadelník se tím zásadně zmenšil.
    Verze America (1987–1990) a QV (1990–1992) musely mít palivovou nádrž za sedačkami. Zavazadelník se tím zásadně zmenšil.| Zdroj: Alfa Romeo
  • Slavná giulia (typ 105/115) z let 1962 až 1974 je bezesporu jedním z nejznámějších italských vozů. V tomto policejním provedení ji známe z mnoha dobových fi lmů.
    Slavná giulia (typ 105/115) z let 1962 až 1974 je bezesporu jedním z nejznámějších italských vozů. V tomto policejním provedení ji známe z mnoha dobových fi lmů.| Zdroj: Alfa Romeo
  • Nastupující giulietta (1974 až 1985) přinesla zcela novou techniku, ale design tehdejší recenzenty za srdce moc nechytil. Dívka na snímku zjevně tak kritická není.
    Nastupující giulietta (1974 až 1985) přinesla zcela novou techniku, ale design tehdejší recenzenty za srdce moc nechytil. Dívka na snímku zjevně tak kritická není.| Zdroj: Alfa Romeo
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Ruční brzda má podobu madla a je určitě o kus praktičtější než elektrické ovládání bočních oken umístěné na stropě. Po letech však samozřejmě selhávají třmeny s ráčnou, takže člověk má strach za ni vzít.
    Ruční brzda má podobu madla a je určitě o kus praktičtější než elektrické ovládání bočních oken umístěné na stropě. Po letech však samozřejmě selhávají třmeny s ráčnou, takže člověk má strach za ni vzít.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Takto vypadá zavazadelník základních verzí, nalevo pod podlážkou je rezervní kolo. Zadní sedačky nelze sklopit.
    Takto vypadá zavazadelník základních verzí, nalevo pod podlážkou je rezervní kolo. Zadní sedačky nelze sklopit.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Kolem celého vozu se táhne dvakrát zalomená černá linie. O prvního provedení šla i přes zadní blatníky a víko zavazadelníku. S faceliftem v roce 1988 se vzadu proměnila v efektní pryžový spoiler. Už od roku 1987 jej však měly verze America, což je trochu matoucí název variant určených pro Evropu, tvarově však vycházející z amerických „Milano“.
    Kolem celého vozu se táhne dvakrát zalomená černá linie. O prvního provedení šla i přes zadní blatníky a víko zavazadelníku. S faceliftem v roce 1988 se vzadu proměnila v efektní pryžový spoiler. Už od roku 1987 jej však měly verze America, což je trochu matoucí název variant určených pro Evropu, tvarově však vycházející z amerických „Milano“.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Praskající gumová těsnění kolem klik jsou jedním důvodů, proč nebylo léta možné udělat celkovou renovaci vozů. Tyto a jiné pryžové díly vůbec nebyly na trhu.
    Praskající gumová těsnění kolem klik jsou jedním důvodů, proč nebylo léta možné udělat celkovou renovaci vozů. Tyto a jiné pryžové díly vůbec nebyly na trhu.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Třílitrový šestiválec verzí America a QV o výkonu 136 či 141 kW je charismatický, pružný a odolný motor. Ničí jej dnešní oleje, a i když moc nejezdíte, žádá pravidelné výměny ozubeného řemene.
    Třílitrový šestiválec verzí America a QV o výkonu 136 či 141 kW je charismatický, pružný a odolný motor. Ničí jej dnešní oleje, a i když moc nejezdíte, žádá pravidelné výměny ozubeného řemene.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Vrcholná provedení však bývají „napadena“ dobovým ABS, kde brzdný tlak vytvářela sestava elektrické pupy a kulového zásobníku. Po letech krajně nespolehlivá věc.
    Vrcholná provedení však bývají „napadena“ dobovým ABS, kde brzdný tlak vytvářela sestava elektrické pupy a kulového zásobníku. Po letech krajně nespolehlivá věc.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Zadní náprava je příčně ustavena Wattovým přímovodem. Na rozdíl od obvyklejší Panhardské tyče nezpůsobuje boční pohyby nápravy při propružení.
    Zadní náprava je příčně ustavena Wattovým přímovodem. Na rozdíl od obvyklejší Panhardské tyče nezpůsobuje boční pohyby nápravy při propružení.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Zadní brzdy jsou umístěné u rozvodovky kvůli snížení neodpérovaných hmot. Špatná zpráva pro ty, kdo nemají zvedák a servis si dělají sami.
    Zadní brzdy jsou umístěné u rozvodovky kvůli snížení neodpérovaných hmot. Špatná zpráva pro ty, kdo nemají zvedák a servis si dělají sami.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Pod půlkou auta vede ke spodním předním ramenům torzní tyč. Je chráněna pryžovým povlakem. Když se ten oloupe, napadne ji koroze a může prasknout.
    Pod půlkou auta vede ke spodním předním ramenům torzní tyč. Je chráněna pryžovým povlakem. Když se ten oloupe, napadne ji koroze a může prasknout.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Ureznout umí také uložení předního příčného stabilizátoru. Na tomto snímku ještě vzorný stav.
    Ureznout umí také uložení předního příčného stabilizátoru. Na tomto snímku ještě vzorný stav.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Zde vidíte unikátní koncepci zadní část s nápravou DeDion a nádrží vytlačenou až na pravou zadní stranu. Na levé je prohlubeň pro rezervní kolo, výfuk se tísní mezi nimi. Jeho efektní středové umístění tak není frajeřina – konstruktérům nic jiného nezbylo.
    Zde vidíte unikátní koncepci zadní část s nápravou DeDion a nádrží vytlačenou až na pravou zadní stranu. Na levé je prohlubeň pro rezervní kolo, výfuk se tísní mezi nimi. Jeho efektní středové umístění tak není frajeřina – konstruktérům nic jiného nezbylo.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • I u korozí téměř nedotčeného auta začíná hnědý mor hlodat zrovna v místě, kam se zakládá zvedák. Už desetiletá auta nebylo jak zvednout.
    I u korozí téměř nedotčeného auta začíná hnědý mor hlodat zrovna v místě, kam se zakládá zvedák. Už desetiletá auta nebylo jak zvednout.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
    Alfa Romeo 75 1.8 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75
Dobová fotografie dobře ukazuje výhodu zadní nápravy DeDion, která i pod nakloněným vozem zůstává vodorovně se silnicí. Pneumatiky tím v extrému neztrácejí přilnavost a auto se chová velmi lineárně.
Průhledová kresba vozu ukazuje důraz na optimální rozložení hmotnosti. To bylo 50 na 50 i s těžkými motory v přídi. Zajímavostí pro laika je, že jakmile nastartujete motor, točí se pod vozem kardan. Spojka je totiž až vzadu.
Kolem celého vozu se táhne dvakrát zalomená černá linie. O prvního provedení šla i přes zadní blatníky a víko zavazadelníku. S faceliftem v roce 1988 se vzadu proměnila v efektní pryžový spoiler. Už od roku 1987 jej však měly verze America, což je trochu matoucí název variant určených pro Evropu, tvarově však vycházející z amerických „Milano“.
Verze America (1987–1990) a QV (1990–1992) musely mít palivovou nádrž za sedačkami. Zavazadelník se tím zásadně zmenšil.
Slavná giulia (typ 105/115) z let 1962 až 1974 je bezesporu jedním z nejznámějších italských vozů. V tomto policejním provedení ji známe z mnoha dobových fi lmů.
Nastupující giulietta (1974 až 1985) přinesla zcela novou techniku, ale design tehdejší recenzenty za srdce moc nechytil. Dívka na snímku zjevně tak kritická není.
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Ruční brzda má podobu madla a je určitě o kus praktičtější než elektrické ovládání bočních oken umístěné na stropě. Po letech však samozřejmě selhávají třmeny s ráčnou, takže člověk má strach za ni vzít.
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Takto vypadá zavazadelník základních verzí, nalevo pod podlážkou je rezervní kolo. Zadní sedačky nelze sklopit.
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Kolem celého vozu se táhne dvakrát zalomená černá linie. O prvního provedení šla i přes zadní blatníky a víko zavazadelníku. S faceliftem v roce 1988 se vzadu proměnila v efektní pryžový spoiler. Už od roku 1987 jej však měly verze America, což je trochu matoucí název variant určených pro Evropu, tvarově však vycházející z amerických „Milano“.
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Praskající gumová těsnění kolem klik jsou jedním důvodů, proč nebylo léta možné udělat celkovou renovaci vozů. Tyto a jiné pryžové díly vůbec nebyly na trhu.
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Třílitrový šestiválec verzí America a QV o výkonu 136 či 141 kW je charismatický, pružný a odolný motor. Ničí jej dnešní oleje, a i když moc nejezdíte, žádá pravidelné výměny ozubeného řemene.
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Vrcholná provedení však bývají „napadena“ dobovým ABS, kde brzdný tlak vytvářela sestava elektrické pupy a kulového zásobníku. Po letech krajně nespolehlivá věc.
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Zadní náprava je příčně ustavena Wattovým přímovodem. Na rozdíl od obvyklejší Panhardské tyče nezpůsobuje boční pohyby nápravy při propružení.
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Zadní brzdy jsou umístěné u rozvodovky kvůli snížení neodpérovaných hmot. Špatná zpráva pro ty, kdo nemají zvedák a servis si dělají sami.
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Pod půlkou auta vede ke spodním předním ramenům torzní tyč. Je chráněna pryžovým povlakem. Když se ten oloupe, napadne ji koroze a může prasknout.
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Ureznout umí také uložení předního příčného stabilizátoru. Na tomto snímku ještě vzorný stav.
Zde vidíte unikátní koncepci zadní část s nápravou DeDion a nádrží vytlačenou až na pravou zadní stranu. Na levé je prohlubeň pro rezervní kolo, výfuk se tísní mezi nimi. Jeho efektní středové umístění tak není frajeřina – konstruktérům nic jiného nezbylo.
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo
I u korozí téměř nedotčeného auta začíná hnědý mor hlodat zrovna v místě, kam se zakládá zvedák. Už desetiletá auta nebylo jak zvednout.
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo