Martin Vaculík a ojetá Dacia Jogger: Proč jsme skoro umrzli

36/129
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V překvapivě dobrém stavu se dochoval interiér.
    V překvapivě dobrém stavu se dochoval interiér.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jen vinou chybějících prahových lišt byly koberce místy vykopané zpod dveřních těsnění.
    Jen vinou chybějících prahových lišt byly koberce místy vykopané zpod dveřních těsnění.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Obrovský 708litrový zavazadelník je výrazným kladem modelu. Nádrž na 40 litrů LPG se nachází pod autem. Značné zatížení zádě a lehký motor vpředu způsobují u plně naloženého auta nemalé problémy s trakcí.
    Obrovský 708litrový zavazadelník je výrazným kladem modelu. Nádrž na 40 litrů LPG se nachází pod autem. Značné zatížení zádě a lehký motor vpředu způsobují u plně naloženého auta nemalé problémy s trakcí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Autobazar samozřejmě umyl motorový prostor. Místa, kam tlakový čistič nedostříkl, však prozrazovala silné znečištění. Testovaný kus zjevně neměl lehký život.
    Autobazar samozřejmě umyl motorový prostor. Místa, kam tlakový čistič nedostříkl, však prozrazovala silné znečištění. Testovaný kus zjevně neměl lehký život.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kvůli trvale otevřenému termostatu se malý motor vůbec nedokázal v chladném počasí zahřát a v autě jsme pořádně vymrzli. Záchranou pro cestu na opravu do Brna se nám staly klasické kartony před chladičem po vzoru předků.
    Kvůli trvale otevřenému termostatu se malý motor vůbec nedokázal v chladném počasí zahřát a v autě jsme pořádně vymrzli. Záchranou pro cestu na opravu do Brna se nám staly klasické kartony před chladičem po vzoru předků.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kvůli trvale otevřenému termostatu se malý motor vůbec nedokázal v chladném počasí zahřát a v autě jsme pořádně vymrzli. Záchranou pro cestu na opravu do Brna se nám staly klasické kartony před chladičem po vzoru předků.
    Kvůli trvale otevřenému termostatu se malý motor vůbec nedokázal v chladném počasí zahřát a v autě jsme pořádně vymrzli. Záchranou pro cestu na opravu do Brna se nám staly klasické kartony před chladičem po vzoru předků.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kvůli trvale otevřenému termostatu se malý motor vůbec nedokázal v chladném počasí zahřát a v autě jsme pořádně vymrzli. Záchranou pro cestu na opravu do Brna se nám staly klasické kartony před chladičem po vzoru předků.
    Kvůli trvale otevřenému termostatu se malý motor vůbec nedokázal v chladném počasí zahřát a v autě jsme pořádně vymrzli. Záchranou pro cestu na opravu do Brna se nám staly klasické kartony před chladičem po vzoru předků.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Autobazar samozřejmě umyl motorový prostor. Místa, kam tlakový čistič nedostříkl, však prozrazovala silné znečištění. Testovaný kus zjevně neměl lehký život.
    Autobazar samozřejmě umyl motorový prostor. Místa, kam tlakový čistič nedostříkl, však prozrazovala silné znečištění. Testovaný kus zjevně neměl lehký život.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dacia Jogger TCe 100 Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 Extreme| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Měření výkonu na válcové zkušebně
    Měření výkonu na válcové zkušebně| Zdroj: Svět motorů
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
V překvapivě dobrém stavu se dochoval interiér.
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Jen vinou chybějících prahových lišt byly koberce místy vykopané zpod dveřních těsnění.
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Obrovský 708litrový zavazadelník je výrazným kladem modelu. Nádrž na 40 litrů LPG se nachází pod autem. Značné zatížení zádě a lehký motor vpředu způsobují u plně naloženého auta nemalé problémy s trakcí.
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Autobazar samozřejmě umyl motorový prostor. Místa, kam tlakový čistič nedostříkl, však prozrazovala silné znečištění. Testovaný kus zjevně neměl lehký život.
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Kvůli trvale otevřenému termostatu se malý motor vůbec nedokázal v chladném počasí zahřát a v autě jsme pořádně vymrzli. Záchranou pro cestu na opravu do Brna se nám staly klasické kartony před chladičem po vzoru předků.
Kvůli trvale otevřenému termostatu se malý motor vůbec nedokázal v chladném počasí zahřát a v autě jsme pořádně vymrzli. Záchranou pro cestu na opravu do Brna se nám staly klasické kartony před chladičem po vzoru předků.
Kvůli trvale otevřenému termostatu se malý motor vůbec nedokázal v chladném počasí zahřát a v autě jsme pořádně vymrzli. Záchranou pro cestu na opravu do Brna se nám staly klasické kartony před chladičem po vzoru předků.
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Autobazar samozřejmě umyl motorový prostor. Místa, kam tlakový čistič nedostříkl, však prozrazovala silné znečištění. Testovaný kus zjevně neměl lehký život.
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Dacia Jogger TCe 100 Extreme
Měření výkonu na válcové zkušebně