Martin Vaculík o atmosférických motorech: Budou s námi až do konce!

10/11
Zavřít
  • Atmosférické motory mají obecně delší životnost než přeplňované. Důkazem toho je třeba nezničitelná jednotka Renault/Dacia 1.4i/55 kW (K7J), kterou jsme před pár lety rozebrali po 437 000 km.
    Atmosférické motory mají obecně delší životnost než přeplňované. Důkazem toho je třeba nezničitelná jednotka Renault/Dacia 1.4i/55 kW (K7J), kterou jsme před pár lety rozebrali po 437 000 km.| Zdroj: Svět Motorů
  • Graf z měření úplné charakteristiky atmosférického motoru Toyota 2.5/131 kW používaného jako základ pro hybridní ústrojí. Při zhruba 2500 otáčkách a 170 Nm dosahuje účinnost až 40 procent.
    Graf z měření úplné charakteristiky atmosférického motoru Toyota 2.5/131 kW používaného jako základ pro hybridní ústrojí. Při zhruba 2500 otáčkách a 170 Nm dosahuje účinnost až 40 procent.| Zdroj: Svět Motorů
  • Atmosférické motory
    Atmosférické motory| Zdroj: Svět Motorů
  • Atmosférické motory
    Atmosférické motory| Zdroj: Svět Motorů
  • Atmosférické motory
    Atmosférické motory| Zdroj: Svět Motorů
  • Jan Kopecký
    Jan Kopecký| Zdroj: Svět Motorů
  • Atmosférické motory
    Atmosférické motory| Zdroj: Svět Motorů
  • Atmosférické motory
    Atmosférické motory| Zdroj: Svět Motorů
  • Atmosférické motory
    Atmosférické motory| Zdroj: Svět Motorů
  • Atmosférické motory
    Atmosférické motory| Zdroj: Svět Motorů
  • Atmosférické motory
    Atmosférické motory| Zdroj: Svět Motorů
Atmosférické motory mají obecně delší životnost než přeplňované. Důkazem toho je třeba nezničitelná jednotka Renault/Dacia 1.4i/55 kW (K7J), kterou jsme před pár lety rozebrali po 437 000 km.
Graf z měření úplné charakteristiky atmosférického motoru Toyota 2.5/131 kW používaného jako základ pro hybridní ústrojí. Při zhruba 2500 otáčkách a 170 Nm dosahuje účinnost až 40 procent.
Atmosférické motory
Atmosférické motory
Atmosférické motory
Jan Kopecký
Atmosférické motory
Atmosférické motory
Atmosférické motory
Atmosférické motory
Atmosférické motory