Maserati v Paříži 2006
3
/
47
Prohlédnout znovu
Maserati v Paříži 2006
Coupé
|
acz
Maserati
|
acz
GranSport MC Victory
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
GranSport Contemporary Classic
|
acz
Quattroporte
|
acz
GranSport Contemporary Classic
|
acz
Coupé
|
acz
GranSport MC Victory
|
acz
Maserati
|
acz
Quattroporte
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
GranSport Contemporary Classic
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Quattroporte
|
acz
GranSport MC Victory
|
acz
Quattroporte
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
GranSport MC Victory
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Coupé
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
GranSport MC Victory
|
acz
GranSport Contemporary Classic
|
acz
GranSport Contemporary Classic
|
acz
GranSport MC Victory
|
acz
Maserati
|
acz
Coupé
|
acz
GranSport Contemporary Classic
|
acz
GranSport MC Victory
|
acz
Quattroporte
|
acz
Quattroporte
|
acz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet