Matra Djet bylo první silniční auto s motorem uprostřed. Vlastnil ji i Gagarin
1
/
11
Prohlédnout znovu
Matra Djet bylo první silniční auto s motorem uprostřed. Vlastnil ji i Gagarin
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
RM Sotheby's/Tom Gidden
Matra Djet V (1967)
|
avto-vip.com
Matra Djet V (1967)
|
Lennart@sorth.dk
Matra Djet V (1967)
|
avto-vip.com
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků