Mercedes-Benz Actros OM 471/II: Více účinnosti

20/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz Actros OM 471/II: Více účinnosti
    Mercedes-Benz Actros OM 471/II: Více účinnosti| Zdroj: acz
  • Jízdu z Lublany k moři jsme zvládli za průměrných 29,5 l/100 km při průměrnérychlosti 67 km/h
    Jízdu z Lublany k moři jsme zvládli za průměrných 29,5 l/100 km při průměrnérychlosti 67 km/h| Zdroj: acz
  • Fleetboard Ecosupport nás na zpáteční cestě ohodnotil sty procenty
    Fleetboard Ecosupport nás na zpáteční cestě ohodnotil sty procenty| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Pečlivě jsme kontrolovali celkovou hmotnost soupravy
    Pečlivě jsme kontrolovali celkovou hmotnost soupravy| Zdroj: acz
  • Celou zpáteční cestu vydatně pršelo, což mělo vliv i na spotřebu
    Celou zpáteční cestu vydatně pršelo, což mělo vliv i na spotřebu| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Od moře vzhůru a posléze do Lublaně nám pomáhal silák OM 471 s točivým momentem 2600 N.m
    Od moře vzhůru a posléze do Lublaně nám pomáhal silák OM 471 s točivým momentem 2600 N.m| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Turbodmychadlo nepoužívá obtokový ventil
    Turbodmychadlo nepoužívá obtokový ventil| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Od moře vzhůru a posléze do Lublaně nám pomáhal silák OM 471 s točivým momentem 2600 N.m
    Od moře vzhůru a posléze do Lublaně nám pomáhal silák OM 471 s točivým momentem 2600 N.m| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros OM 471/II: Více účinnosti
Jízdu z Lublany k moři jsme zvládli za průměrných 29,5 l/100 km při průměrnérychlosti 67 km/h
Fleetboard Ecosupport nás na zpáteční cestě ohodnotil sty procenty
Mercedes-Benz
Pečlivě jsme kontrolovali celkovou hmotnost soupravy
Celou zpáteční cestu vydatně pršelo, což mělo vliv i na spotřebu
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Od moře vzhůru a posléze do Lublaně nám pomáhal silák OM 471 s točivým momentem 2600 N.m
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Turbodmychadlo nepoužívá obtokový ventil
Mercedes-Benz
Od moře vzhůru a posléze do Lublaně nám pomáhal silák OM 471 s točivým momentem 2600 N.m
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz