Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu

7/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
    Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu| Zdroj: acz
  • Turbo-retardér-spojka nevyžaduje od řidiče nic navíc, naopak mu dopřává komfortní manévrování při nízké rychlosti bez ohrožení životnosti spojky
    Turbo-retardér-spojka nevyžaduje od řidiče nic navíc, naopak mu dopřává komfortní manévrování při nízké rychlosti bez ohrožení životnosti spojky| Zdroj: acz
  • Po rozsvícení ikony TRC jsme mohli s plně naloženým vozidlem pomalu manévrovat nahoru či dolů nebo se s maximální intenzitou rozjíždět
    Po rozsvícení ikony TRC jsme mohli s plně naloženým vozidlem pomalu manévrovat nahoru či dolů nebo se s maximální intenzitou rozjíždět| Zdroj: acz
  • Postupné uzamykání diferenciálů mělo jednoduché ovládání
    Postupné uzamykání diferenciálů mělo jednoduché ovládání| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • TRC má obrovský smysl i v prudkých klesáních, ve kterých dokáže bez zvýšených otáček motoru mařit 350 kW
    TRC má obrovský smysl i v prudkých klesáních, ve kterých dokáže bez zvýšených otáček motoru mařit 350 kW| Zdroj: acz
  • Demonstrace citlivého ovládání a extrémní životnosti hydrospojky probíhala po zastavení v prudkém stoupání
    Demonstrace citlivého ovládání a extrémní životnosti hydrospojky probíhala po zastavení v prudkém stoupání| Zdroj: acz
  • Absence velkého chladiče za kabinou šetří místo pro nástavbu
    Absence velkého chladiče za kabinou šetří místo pro nástavbu| Zdroj: acz
  • Hydraulickou spojku jsme nejvíce vyzkoušeli ve verzi 8x4, u které byla trakce na kluzkém terénu kritická
    Hydraulickou spojku jsme nejvíce vyzkoušeli ve verzi 8x4, u které byla trakce na kluzkém terénu kritická| Zdroj: acz
  • TRC pracuje na bázi proudu oleje působícího na lopatky turbíny. Po deaktivaci dojde k vypuštění oleje do zásobníku, aby retardér nezvyšoval spotřebu nafty.
    TRC pracuje na bázi proudu oleje působícího na lopatky turbíny. Po deaktivaci dojde k vypuštění oleje do zásobníku, aby retardér nezvyšoval spotřebu nafty.| Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
Turbo-retardér-spojka nevyžaduje od řidiče nic navíc, naopak mu dopřává komfortní manévrování při nízké rychlosti bez ohrožení životnosti spojky
Po rozsvícení ikony TRC jsme mohli s plně naloženým vozidlem pomalu manévrovat nahoru či dolů nebo se s maximální intenzitou rozjíždět
Postupné uzamykání diferenciálů mělo jednoduché ovládání
Mercedes-Benz
TRC má obrovský smysl i v prudkých klesáních, ve kterých dokáže bez zvýšených otáček motoru mařit 350 kW
Demonstrace citlivého ovládání a extrémní životnosti hydrospojky probíhala po zastavení v prudkém stoupání
Absence velkého chladiče za kabinou šetří místo pro nástavbu
Hydraulickou spojku jsme nejvíce vyzkoušeli ve verzi 8x4, u které byla trakce na kluzkém terénu kritická
TRC pracuje na bázi proudu oleje působícího na lopatky turbíny. Po deaktivaci dojde k vypuštění oleje do zásobníku, aby retardér nezvyšoval spotřebu nafty.