Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu|
Zdroj: acz
Turbo-retardér-spojka nevyžaduje od řidiče nic navíc, naopak mu dopřává komfortní manévrování při nízké rychlosti bez ohrožení životnosti spojky|
Zdroj: acz
Po rozsvícení ikony TRC jsme mohli s plně naloženým vozidlem pomalu manévrovat nahoru či dolů nebo se s maximální intenzitou rozjíždět|
Zdroj: acz
Postupné uzamykání diferenciálů mělo jednoduché ovládání|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
TRC má obrovský smysl i v prudkých klesáních, ve kterých dokáže bez zvýšených otáček motoru mařit 350 kW|
Zdroj: acz
Demonstrace citlivého ovládání a extrémní životnosti hydrospojky probíhala po zastavení v prudkém stoupání|
Zdroj: acz
Absence velkého chladiče za kabinou šetří místo pro nástavbu|
Zdroj: acz
Hydraulickou spojku jsme nejvíce vyzkoušeli ve verzi 8x4, u které byla trakce na kluzkém terénu kritická|
Zdroj: acz
TRC pracuje na bázi proudu oleje působícího na lopatky turbíny. Po deaktivaci dojde k vypuštění oleje do zásobníku, aby retardér nezvyšoval spotřebu nafty.|
Zdroj: acz