Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
1
/
25
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
|
acz
Pracoviště řidiče je standardizované a ergonomicky optimální
|
acz
Pracoviště řidiče je standardizované a ergonomicky optimální
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Jednoduché ovládání přináší řidiči sníženou námahu
|
acz
Přední část vozidla je nízkopodlažní
|
acz
Madla pro držení stojících cestujících najdeme všude
|
acz
Vstup do zadní části vede přes dva schůdky
|
acz
Zadní podesta obdržela originální madla a sedadla ve směru jízdy či napříč
|
acz
Meziměstské Citaro LE Ü používá komfortní sedadla Inter Star Eco
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Městský autobus prošel mnoha bezpečnostními zkouškami
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Ležatý šestiválec OM 936 je dostupný ve dvou verzích 220 a 260 kW. Ta silnější může být doplněna systémem Power-Boost.
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Zadní část střechy je zvýšená, aby cestující měli k dispozici stejnou průchozí výšku v obou částech interiéru
|
acz
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel