Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
11
/
25
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
|
acz
Pracoviště řidiče je standardizované a ergonomicky optimální
|
acz
Pracoviště řidiče je standardizované a ergonomicky optimální
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Jednoduché ovládání přináší řidiči sníženou námahu
|
acz
Přední část vozidla je nízkopodlažní
|
acz
Madla pro držení stojících cestujících najdeme všude
|
acz
Vstup do zadní části vede přes dva schůdky
|
acz
Zadní podesta obdržela originální madla a sedadla ve směru jízdy či napříč
|
acz
Meziměstské Citaro LE Ü používá komfortní sedadla Inter Star Eco
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Městský autobus prošel mnoha bezpečnostními zkouškami
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Ležatý šestiválec OM 936 je dostupný ve dvou verzích 220 a 260 kW. Ta silnější může být doplněna systémem Power-Boost.
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Zadní část střechy je zvýšená, aby cestující měli k dispozici stejnou průchozí výšku v obou částech interiéru
|
acz
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu