Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
14
/
25
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
|
acz
Pracoviště řidiče je standardizované a ergonomicky optimální
|
acz
Pracoviště řidiče je standardizované a ergonomicky optimální
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Jednoduché ovládání přináší řidiči sníženou námahu
|
acz
Přední část vozidla je nízkopodlažní
|
acz
Madla pro držení stojících cestujících najdeme všude
|
acz
Vstup do zadní části vede přes dva schůdky
|
acz
Zadní podesta obdržela originální madla a sedadla ve směru jízdy či napříč
|
acz
Meziměstské Citaro LE Ü používá komfortní sedadla Inter Star Eco
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Městský autobus prošel mnoha bezpečnostními zkouškami
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Ležatý šestiválec OM 936 je dostupný ve dvou verzích 220 a 260 kW. Ta silnější může být doplněna systémem Power-Boost.
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Zadní část střechy je zvýšená, aby cestující měli k dispozici stejnou průchozí výšku v obou částech interiéru
|
acz
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo