Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
6
/
25
Přehled fotografií
Zavřít
Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
|
Zdroj: acz
Pracoviště řidiče je standardizované a ergonomicky optimální
|
Zdroj: acz
Pracoviště řidiče je standardizované a ergonomicky optimální
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Jednoduché ovládání přináší řidiči sníženou námahu
|
Zdroj: acz
Přední část vozidla je nízkopodlažní
|
Zdroj: acz
Madla pro držení stojících cestujících najdeme všude
|
Zdroj: acz
Vstup do zadní části vede přes dva schůdky
|
Zdroj: acz
Zadní podesta obdržela originální madla a sedadla ve směru jízdy či napříč
|
Zdroj: acz
Meziměstské Citaro LE Ü používá komfortní sedadla Inter Star Eco
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Městský autobus prošel mnoha bezpečnostními zkouškami
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Ležatý šestiválec OM 936 je dostupný ve dvou verzích 220 a 260 kW. Ta silnější může být doplněna systémem Power-Boost.
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Zadní část střechy je zvýšená, aby cestující měli k dispozici stejnou průchozí výšku v obou částech interiéru
|
Zdroj: acz
Zavřít