Mercedes-Benz Citaro NGT: Více užitku

1/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz Citaro NGT: Více užitku
    Mercedes-Benz Citaro NGT: Více užitku| Zdroj: acz
  • Předchozí Citaro NGT mělo láhve nad přední nápravou, nové dvounápravové vydání je mám mít dál za přední nápravou
    Předchozí Citaro NGT mělo láhve nad přední nápravou, nové dvounápravové vydání je mám mít dál za přední nápravou| Zdroj: acz
  • Kompaktní 7,7litrový šestiválec CNG nabízí vysoký točivý moment 1200 N.m a ve srovnání s předchůdcem delší servisní interval
    Kompaktní 7,7litrový šestiválec CNG nabízí vysoký točivý moment 1200 N.m a ve srovnání s předchůdcem delší servisní interval| Zdroj: acz
  • Vedle ukazatele tlaku plynu v láhvích se nachází bezpečnostní ventil
    Vedle ukazatele tlaku plynu v láhvích se nachází bezpečnostní ventil| Zdroj: acz
  • Dvanáctilitrový agregát staršího provedení Euro V/EEV zabíral hodně místa a vážil o 150 kg více než současná jednotka M 936 G
    Dvanáctilitrový agregát staršího provedení Euro V/EEV zabíral hodně místa a vážil o 150 kg více než současná jednotka M 936 G| Zdroj: acz
Mercedes-Benz Citaro NGT: Více užitku
Předchozí Citaro NGT mělo láhve nad přední nápravou, nové dvounápravové vydání je mám mít dál za přední nápravou
Kompaktní 7,7litrový šestiválec CNG nabízí vysoký točivý moment 1200 N.m a ve srovnání s předchůdcem delší servisní interval
Vedle ukazatele tlaku plynu v láhvích se nachází bezpečnostní ventil
Dvanáctilitrový agregát staršího provedení Euro V/EEV zabíral hodně místa a vážil o 150 kg více než současná jednotka M 936 G