Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD – Milionové dilema
34
/
130
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD – Milionové dilema
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD
|
Svět motorů/Petr Homolka
V našem případě měl mercedes za příplatek 13 885 Kč dvě zobrazovací pole s úhlopříčkou 10,25“, u nichž můžete měnit barvy nebo zobrazování různých údajů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Architektura palubní desky odpovídá ostatním modelům „áčkové“ a „béčkové“ řady. Působí moderně a reprezentativně i díky obřímu podlouhlému panelu. V základu zahrnuje dvě 7“ obrazovky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Téměř dokonalé je spojení motoru s osmistupňovým dvouspojkovým automatem, protože obě ústrojí si dokážou vzájemně vyhovět.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tužší výplně sedadel mercedesu a výraznější boky se starají o velmi dobrou oporu těla při dynamické jízdě
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řidič se v mercedesu může těšit na příjemnou pozici za volantem, ale musí se připravit na užší interiér.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přestože je GLB na délku zhruba o 10 cm kratší než tarraco, kabina v podélném směru nabídne cestujícím podobně hodně místa.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při posunutí druhé řady do zadní pozice zbylo fi gurantovi před koleny 20 cm. O pohodlí nepřijde ani s lavicí zcela vpředu – více by mohlo být prostoru nad hlavou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes si jako správná prémiovka hýčká posádku komfortním odpružením. Na silnici se chová i celkem hbitě. Když se však dostane na hranici přilnavosti, nahrbí se a i přes mocnou pomoc stabilizace se nedotáčivě hrne rovně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Pirelli Scorpion Verde 235/55 R18
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadelník Mercedesu GLB pojme podle výrobce ve standardní konfi guraci 570 litrů nákladu, se sedadly vpředu 760 litrů, tedy shodně jako seat. Podlaha je ale kratší a ve skutečnosti naložíte do GLB méně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Chválíme variabilitu uspořádání, která přijde vhod. Škoda že opěradla v druhé řadě nejdou sklopit z kufru, ale při okamžité potřebě musíte obejít auto k zadním dveřím. Také absence náhradního kola nás mrzí, protože GLB se nebojí ani terénu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vznětový čtyřválec OM 654q patři v současnosti k nejlepším dvoulitrovým dieselům na trhu. Výkonová verze 110 kW pro GLB bohatě stačí. Uděluje mu slušnou dynamiku i pružnost, a přitom si řekne o překvapivě málo paliva.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Virtuální digitální kokpit má seat také ve standardu. Můžete vybírat z několika zobrazení a také si zvolit, jaké údaje chcete na displeji mít.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Tarraco vyznává tradiční hodnoty s klasickým rozdělením přístrojového štítu od dotykové obrazovky multimediálního systému, přes nějž nastavujete i některé funkce vozu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Ani sedmistupňový dvouspojkový automat nepatří mezi nejpřesnější ani nejrychlejší převodové skříně.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
S malinko širším sedákem a měkčím polstrováním jsou přední sedadla tarraka pohodlnější a vyhovovala nám více
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
prostředí vládne také v přední části. Máme kolem sebe tolik místa, že se uvnitř doslova ztrácíme.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nemusíme se uskromňovat v žádném směru a seat v segmentu SUV střední třídy těžko bude hledat konkurenta.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Uvnitř tarraka si připadáme jako v prostorném obývacím pokoji. Při posunutí zadní lavice dozadu si můžeme přehodit nohu přes nohu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Tarraco v přímém porovnání působí těžkopádným dojmem, protože mu chvilku trvá, než zareaguje na natočení volantu, a na 19“ kolech neposkytuje cestujícím takové pohodlí. V extrémních situacích si ale vede pozoruhodně jistě.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS850P 235/50 R19
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Po otevření zadního víka se před námi objeví obří díra pro zavazadla. I ona měří po odsunutí sedadel 760 litrů. Tarraco dostanete se standardním sklápěním opěradla spolujezdce, čímž je variabilita kabiny doladěna do posledního detailu. Přepravovat pak uvnitř můžete 216 cm dlouhé předměty.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
V bocích jsou nejen velké kapsy, ale také páčky na dálkové sklopení zadních opěradel a potěší i standardní rezerva.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
V bocích jsou nejen velké kapsy, ale také páčky na dálkové sklopení zadních opěradel a potěší i standardní rezerva.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Turbodiesel použitý u španělského konkurenta nám připadá hodně přidušený, aby splnil současné přísné emisní limity. V tarraku totiž slouží ještě starší dvoulitr EA 288, který za mercedesem zaostává nejen v dynamice, ale i spotřebě.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel