Mercedes-Benz OM 471, 2.generace: Účinnost i výkon

1/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz OM 471, 2.generace: Účinnost i výkon
    Mercedes-Benz OM 471, 2.generace: Účinnost i výkon| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Ventil dělí tok výfukových plynů mezi EGR a turbodmychadlo
    Ventil dělí tok výfukových plynů mezi EGR a turbodmychadlo| Zdroj: acz
  • Změnou dna pístu došlo ke zvětšení kompresního poměru
    Změnou dna pístu došlo ke zvětšení kompresního poměru| Zdroj: acz
  • Vstřikovače pracují s tlakem až 270 MPa
    Vstřikovače pracují s tlakem až 270 MPa| Zdroj: acz
  • Asymetrické turbodmychadlo nepoužívá obtokový ventil
    Asymetrické turbodmychadlo nepoužívá obtokový ventil| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
Mercedes-Benz OM 471, 2.generace: Účinnost i výkon
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Ventil dělí tok výfukových plynů mezi EGR a turbodmychadlo
Změnou dna pístu došlo ke zvětšení kompresního poměru
Vstřikovače pracují s tlakem až 270 MPa
Asymetrické turbodmychadlo nepoužívá obtokový ventil
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz