Mercedes-Benz: Predikativní řízení pohonu - Více než očekávání

3/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz: Predikativní řízení pohonu - Více než očekávání
    Mercedes-Benz: Predikativní řízení pohonu - Více než očekávání| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Před vrcholy stoupání se podívejte za sebe, nejede-li těsně za vámi více kamionů - zazněla během školení výzva k ohleduplnosti vůči druhým a případné úpravě přejezdu kopce
    Před vrcholy stoupání se podívejte za sebe, nejede-li těsně za vámi více kamionů - zazněla během školení výzva k ohleduplnosti vůči druhým a případné úpravě přejezdu kopce| Zdroj: acz
  • Na přístrojovém štítu se činnost PPC nesignalizuje, jsou vidět údaje o nastavené rychlosti a dovoleném rozmezí nad a pod ní
    Na přístrojovém štítu se činnost PPC nesignalizuje, jsou vidět údaje o nastavené rychlosti a dovoleném rozmezí nad a pod ní| Zdroj: acz
  • PPC si řidič navolí v manu palubního počítače. Samotná aktivace nastupuje se zapnutím tempomatu běžného či adaptivního.
    PPC si řidič navolí v manu palubního počítače. Samotná aktivace nastupuje se zapnutím tempomatu běžného či adaptivního.| Zdroj: acz
  • Kolísání tempa kolem stanovené rychlosti lze volit v rozsahu +10 a -10 km/h. V praxi stačí maximálně +4 a -5 km/h, jinak by se vozidlo stalo brzdou dopravy.
    Kolísání tempa kolem stanovené rychlosti lze volit v rozsahu +10 a -10 km/h. V praxi stačí maximálně +4 a -5 km/h, jinak by se vozidlo stalo brzdou dopravy.| Zdroj: acz
Mercedes-Benz: Predikativní řízení pohonu - Více než očekávání
Mercedes-Benz
Před vrcholy stoupání se podívejte za sebe, nejede-li těsně za vámi více kamionů - zazněla během školení výzva k ohleduplnosti vůči druhým a případné úpravě přejezdu kopce
Na přístrojovém štítu se činnost PPC nesignalizuje, jsou vidět údaje o nastavené rychlosti a dovoleném rozmezí nad a pod ní
PPC si řidič navolí v manu palubního počítače. Samotná aktivace nastupuje se zapnutím tempomatu běžného či adaptivního.
Kolísání tempa kolem stanovené rychlosti lze volit v rozsahu +10 a -10 km/h. V praxi stačí maximálně +4 a -5 km/h, jinak by se vozidlo stalo brzdou dopravy.