Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI: Nárůst užitku
1
/
35
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI: Nárůst užitku
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI: Nárůst užitku
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Obrovský displej nabízí zobrazení funkcí pro konektivitu
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
V menu najdete dosud nevídané položky
|
acz
Nahuštění a teplota pneumatik rozhodují nejen o spotřebě paliva, ale i životnosti obutí
|
acz
Porty USB se nacházely v nejnovějším provedení C, které je však poněkud menší než v současnosti nejrozšířenější typ
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Ovládání na volantu nás zpočátku vyvedlo z míry. Rychle jsme se skamarádili.
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Tři schránky v přístrojové desce rozhodně potěší řidiče rozvážkových služeb
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Pod dvousedadlem spolujezdců se nacházel velký úložný prostor
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Více než desetikubíkový nákladový prostor byl precizně obložen až ke stropu
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Čtyřválec OM 651 a objemu 2,15 litru se hodí pro středně zatěžované furgony
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Masivní pohon zadních kol provázel jediný list pérování
|
acz
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění