Mercedes-Benz Vito L 109 CDI: Půlmilionový základ
2
/
18
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Vito L 109 CDI: Půlmilionový základ
Mercedes-Benz Vito L 109 CDI: Půlmilionový základ
|
acz
V menu palubního počítače pochvalně najdeme teploměr chladicí kapaliny
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Jednoduchá přístrojová deska k užitkovému modelu patří
|
acz
Šestistupňová převodovka tvoří standard
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Elektronická parkovací brzda v určitých případech usnadňuje řidiči práci
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Vito L s délkou 5,14 m pojme 6,3 m3 nákladu
|
acz
Díky prodlouženým bočním dveřím provedení Vito L byl přístup do nákladového prostoru velmi pěkný
|
acz
Kombinaci umístění kotvicích ok chválíme
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Šestnáctistovka od Renaultu pojmenovaná OM 622 ve slabším provedení 65 kW měla dost práce i s nenaloženým vozem
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý