Měření emisí v roce 2018: Kdo na emisích neprojde?
6
/
42
Prohlédnout znovu
Měření emisí v roce 2018: Kdo na emisích neprojde?
Měření emisí v roce 2018: Kdo na emisích neprojde?
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Od chvíle, kdy předáte přejímacímu technikovi doklady od vašeho vozidla, na Ministerstvu dopravy vědí, že dnes se u vašeho auta měří emise
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Největším problémem při focení bývá umístění čísla VIN u některých aut. Citroën C4 jej má na „hrnci“ tlumičů, ovšem pod kryty. A třeba trojice MPV VW Sharan, Seat Alhambra a Ford Galaxy VIN ukrývá v příčce motorového prostoru zespodu a zevnitř – viditelné
|
acz
Zdeněk Trnka coby majitel STK s měřením emisí zatím on-line propojení s CIS spíš chválí: „Nezadrhává se a nemáme s ním potíže.“
|
acz
Spárování fotek s protokolem obstará kód QR, obsluze stačí jen „mířit a mačkat“.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Focení tachometru velký význam coby třeba prevence stáčení už nemá. To samé totiž dělají na STK.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Zda je sonda skutečně zasunuta ve výfuku, to zatím žádná kamera nesnímá. Hodnoty získané „alternativními cestami“ jsou však v protokolech pěkně podezřelé.
|
acz
Zatímco u benzinových aut se měří oxid uhelnatý, nespálené uhlovodíky a poměr vzduchu k palivu, u dieselů jen kouřivost. To však bývá pořádný problém. I u naší nečekaně málo kouřící kie muselo přijít šest měření, aby se jejich rozptyl ocitl v toleranci.
|
acz
Zatímco u benzinových aut se měří oxid uhelnatý, nespálené uhlovodíky a poměr vzduchu k palivu, u dieselů jen kouřivost. To však bývá pořádný problém. I u naší nečekaně málo kouřící kie muselo přijít šest měření, aby se jejich rozptyl ocitl v toleranci.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Protokol na základě zaslaných dat generuje přímo systém CIS na Ministerstvu dopravy. Vytiskne a ochrannou nálepkou jej opatří samozřejmě stanice měření emisí.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Focení tachometru velký význam coby třeba prevence stáčení už nemá. To samé totiž dělají na STK.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Protokol na základě zaslaných dat generuje přímo systém CIS na Ministerstvu dopravy.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Zkoušená kia na rozdíl od mnoha jiných prošla proto, že její uživatel stále tankuje drahou prémiovou naftu. Na to však zdaleka každý nemá.
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Měření emisí v roce 2018
|
acz
Vyčistit netěsným ventilem EGR zanesené sání vyžaduje jeho demontáž, určitě to nezkoušejte na autě. Kus se vám odloupne, spadne do motoru, znemožní zavření ventilu a jeho destruktivní potkání s pístem je na světě.
|
acz
Vyčistit netěsným ventilem EGR zanesené sání vyžaduje jeho demontáž, určitě to nezkoušejte na autě. Kus se vám odloupne, spadne do motoru, znemožní zavření ventilu a jeho destruktivní potkání s pístem je na světě.
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?