Městské autobusy: Od řady 412 UL

11/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Městské autobusy: Od řady 412 UL
    Městské autobusy: Od řady 412 UL| Zdroj: acz
  • Dvanáctimetrový linkový vůz 415 UL používá přímo řazenou převodovku GO 190
    Dvanáctimetrový linkový vůz 415 UL používá přímo řazenou převodovku GO 190| Zdroj: acz
  • Pracoviště řidiče městského typu má otevřený prostor k cestujícím
    Pracoviště řidiče městského typu má otevřený prostor k cestujícím| Zdroj: acz
  • Klasické uspořádání sedadel typu NF pojme 39 sedadel typu Transit
    Klasické uspořádání sedadel typu NF pojme 39 sedadel typu Transit| Zdroj: acz
  • Interiér nízkopodlažního typy 415 NF lze velmi vkusně vytvořit
    Interiér nízkopodlažního typy 415 NF lze velmi vkusně vytvořit| Zdroj: acz
  • Sedadla typu 415 UL vykazují linkový provoz
    Sedadla typu 415 UL vykazují linkový provoz| Zdroj: acz
  • Univerzální typ 415 UL byl ve větším množství předán na konci loňského roku německému dopravci Sieke Reisen
    Univerzální typ 415 UL byl ve větším množství předán na konci loňského roku německému dopravci Sieke Reisen| Zdroj: acz
  • Setra
    Setra| Zdroj: acz
  • Provedení zádě a větrací otvory i na bocích ukazují na zástavbu agregátem Euro 6
    Provedení zádě a větrací otvory i na bocích ukazují na zástavbu agregátem Euro 6| Zdroj: acz
  • Řada MultiClass je poháněna výhradně dvanáctilitrovým ležatým šestiválcem OM 457
    Řada MultiClass je poháněna výhradně dvanáctilitrovým ležatým šestiválcem OM 457| Zdroj: acz
Městské autobusy: Od řady 412 UL
Dvanáctimetrový linkový vůz 415 UL používá přímo řazenou převodovku GO 190
Pracoviště řidiče městského typu má otevřený prostor k cestujícím
Klasické uspořádání sedadel typu NF pojme 39 sedadel typu Transit
Interiér nízkopodlažního typy 415 NF lze velmi vkusně vytvořit
Sedadla typu 415 UL vykazují linkový provoz
Univerzální typ 415 UL byl ve větším množství předán na konci loňského roku německému dopravci Sieke Reisen
Setra
Provedení zádě a větrací otvory i na bocích ukazují na zástavbu agregátem Euro 6
Řada MultiClass je poháněna výhradně dvanáctilitrovým ležatým šestiválcem OM 457