Městské autobusy: Se lvem ve znaku

3/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Městské autobusy: Se lvem ve znaku
    Městské autobusy: Se lvem ve znaku| Zdroj: acz
  • Ovládání CNG vozidla je velmi jednoduché
    Ovládání CNG vozidla je velmi jednoduché| Zdroj: acz
  • Zcela oddělené pracoviště řidiče nebývá u městských vozidel časté
    Zcela oddělené pracoviště řidiče nebývá u městských vozidel časté| Zdroj: acz
  • Nádrže na zemní plyn umístěné na střeše uvolňují prostor pro nízkopodlažní koncepci
    Nádrže na zemní plyn umístěné na střeše uvolňují prostor pro nízkopodlažní koncepci| Zdroj: acz
  • Patnáctimetrový model G pro 150 cestujících slouží na hlavních linkách
    Patnáctimetrový model G pro 150 cestujících slouží na hlavních linkách| Zdroj: acz
  • Pohon na zemní plyn tvoří alternativu s nejnižšími provozními náklady
    Pohon na zemní plyn tvoří alternativu s nejnižšími provozními náklady| Zdroj: acz
  • Třínápravový Lion’s City C používá řiditelnou zadní nápravu
    Třínápravový Lion’s City C používá řiditelnou zadní nápravu| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Městský typ lze také získat s horizontálně uloženým motorem Euro 6
    Městský typ lze také získat s horizontálně uloženým motorem Euro 6| Zdroj: acz
Městské autobusy: Se lvem ve znaku
Ovládání CNG vozidla je velmi jednoduché
Zcela oddělené pracoviště řidiče nebývá u městských vozidel časté
Nádrže na zemní plyn umístěné na střeše uvolňují prostor pro nízkopodlažní koncepci
Patnáctimetrový model G pro 150 cestujících slouží na hlavních linkách
Pohon na zemní plyn tvoří alternativu s nejnižšími provozními náklady
Třínápravový Lion’s City C používá řiditelnou zadní nápravu
Abarth
Městský typ lze také získat s horizontálně uloženým motorem Euro 6