Minibusy Mercedes-Benz: Pět řad

5/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Minibusy Mercedes-Benz: Pět řad
    Minibusy Mercedes-Benz: Pět řad| Zdroj: acz
  • Městské vozidlo se bez low entry už nemůže obejít
    Městské vozidlo se bez low entry už nemůže obejít| Zdroj: acz
  • Vnitřní výška Transferu narostla na 1,9 m
    Vnitřní výška Transferu narostla na 1,9 m| Zdroj: acz
  • Do sériové výbavy Travelu 65 patří například pohodlná sedadla Star Xtra a dvouzónová klimatizace
    Do sériové výbavy Travelu 65 patří například pohodlná sedadla Star Xtra a dvouzónová klimatizace| Zdroj: acz
  • Sedmimetrový minibus City 35 pojme 22 cestujících
    Sedmimetrový minibus City 35 pojme 22 cestujících| Zdroj: acz
  • Nejmenší verze Transfer 23 s dvanácti sedadly dosahuje délky 5,9 m
    Nejmenší verze Transfer 23 s dvanácti sedadly dosahuje délky 5,9 m| Zdroj: acz
  • Travel 65 je největším a nejluxusnějším minibusem na dvou nápravách
    Travel 65 je největším a nejluxusnějším minibusem na dvou nápravách| Zdroj: acz
  • Sprinter Mobility používá lineární zdvihací nebo naklápěcí zvedací výtah. Třetí varianta výtahu pod podlahou nezabírá místo v interiéru.
    Sprinter Mobility používá lineární zdvihací nebo naklápěcí zvedací výtah. Třetí varianta výtahu pod podlahou nezabírá místo v interiéru.| Zdroj: acz
Minibusy Mercedes-Benz: Pět řad
Městské vozidlo se bez low entry už nemůže obejít
Vnitřní výška Transferu narostla na 1,9 m
Do sériové výbavy Travelu 65 patří například pohodlná sedadla Star Xtra a dvouzónová klimatizace
Sedmimetrový minibus City 35 pojme 22 cestujících
Nejmenší verze Transfer 23 s dvanácti sedadly dosahuje délky 5,9 m
Travel 65 je největším a nejluxusnějším minibusem na dvou nápravách
Sprinter Mobility používá lineární zdvihací nebo naklápěcí zvedací výtah. Třetí varianta výtahu pod podlahou nezabírá místo v interiéru.