Milan Paulus s číslem jedna svého srdce, monopostem Nikiho Laudy|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Nyní atakuje Milanova kolekce sedmdesát modelů v měřítku 1:6. „Nakonec jich snad bude přes sto,“ doufá Paulus.|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Za jeden ze dvou nejoblíbenějších modelů označuje Milan 488 GT3, který postavil pro český tým Scuderia Praha|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Paulus kromě výroby papírových modelů sbírá vše s tematikou Ferrari. Doma má třeba blatník a zadní pneumatiku ze skutečného vozu 488 GT3 Scuderia Praha.|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Věrná papírová zmenšenina nabouraného monopostu Argentince Juana Manuela Fangia z roku 1956|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
„Za můj vztah k Ferrari může Svět motorů,“ opakuje a současně děkuje šestapadesátiletý Karviňan|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
„V noci si představím, jak jednotlivé díly vypadají, a druhý den je narýsuju a přichystám se vším všudy,“ svěřuje se šikovný modelář|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Před dvěma lety se slezskému modeláři splnil sen. Navštívil Maranello a ve slavném Muzeu Ferrari vystavil svůj monopost vedle toho skutečného.|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Modelář staví papírová ferrari|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač