Nezbytným doplňkem byly mlhovky nad předním nárazníkem a řemen přes kapotu.|
Zdroj: Hemmings.com
Peter Morgan za volantem prototypu dvoumístného roadsteru Plus Eight.|
Zdroj: Wheelsage.org
Jeden exemplář roadsteru Morgan Plus 8 je k vidění v muzeu veteránů Pantheon Basel v Muttenz.|
Zdroj: Karel Haas
Roadster Morgan Plus 8 měl přední kapkovité blatníky prodloužené až do prahů. Kruhové světlomety byly zapuštěné do prostoru mezi předními blatníky a maskou chladiče.|
Zdroj: Wheelsage.org
Dveře s vykrojenou horní hranou měly závěsy vpředu, takže se otevíraly po směru jízdy.|
Zdroj: Wheelsage.org
Skládací plátěná střecha byla schována pod krytem za sedadly. Po natažení se objevilo velké trojdílné zadní okno.|
Zdroj: Wheelsage.org
Sériové Morgany Plus 8, vyráběné od roku 1968, používaly motor Rover V8, který měl původ v americkém motoru Buick Fireball 215 s rozvodem OHV.|
Zdroj: GTPlanet.net
Morgan Plus 8 měl dvoudílnou kapotu se závěsy uprostřed. Častým doplňkem byl nosič zavazadel na zádi.|
Zdroj: Wikipedia
Od roku 1977 měla palubní deska tento tvar s měkkým obložením horní hrany a dřevěným provedením. |
Zdroj: Wikipedia
Morgan Plus 8 z roku 1990 s integrovanými opěrkami hlavy a hliníkovými ráfky.|
Zdroj: Theparking.eu
Od roku 2000 se Plus 8 dodával s motorem V8 s objemem 4,555 litru a výkonem 220 k (162 kW).|
Zdroj: Melvyn-rutter.co.uk
V roce 2002 představil Morgan verzi Le Mans, podobající se vozu Plus 4, který v roce 1962 skončil v Le Mans na 13. místě.|
Zdroj: Supercars.net
K 35. výročí typu Plus 8 vznikla v roce 2003 tak zvaná „Anniversary Edition“.|
Zdroj: Automotive Restorations
Po osmileté přestávce byla v roce 2012 zahájena malosériová výroba modelu Plus 8, poháněného 4,8litrovým motorem BMW V8.|
Zdroj: Wheelsage.org
Plus 8 z roku 2012 měl rozvor náprav 2 535 mm a vnější rozměry 4 147 x 1 770 x 1 248 mm.|
Zdroj: Wheelsage.org
Plus 8 z roku 2012 už neměl rámový podvozek, nýbrž hliníkovou monokokovou konstrukci. Všechna kola byla nezávisle zavěšena na dvojitých trojúhelníkových ramenech.|
Zdroj: Wheelsage.org
Na ženevském autosalonu v roce 2012 vystavil Morgan elektrickou verzi roadsteru Plus 8, nazvanou Plus E. Pohon zajišťoval elektromotor Zytek s výkonem 94 koní.|
Zdroj: Wheelsage.org
Další edici nazvanou Plus 8 Speedster uvedl Morgan v roce 2014. Ta vycházela z pozdějšího provedení modelu Aero.|
Zdroj: Wheelsage.org
K padesátému výročí vzniku modelu Plus 8 představil Morgan padesátikusovou sérii 50th Anniversary Edition.|
Zdroj: Wheelsage.org
Každý výroční vůz byl viditelně označen výrobním číslem, měl speciální lak karoserie a velké bílé koncovky výfuku.|
Zdroj: Wheelsage.org
Továrna Morgan Motor Company Ltd. v anglickém Malvern Link.|
Zdroj: Morgan