Motor Mercedes-Benz OM 471 Euro 6 - Řadový eintopf

11/10
Zavřít
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Blok šestiválce je velice kompaktní
    Blok šestiválce je velice kompaktní| Zdroj: acz
  • Palivové čerpadlo vyvine tlak 160 MPa, k navýšení až na 210 MPa dochází až ve vstřikovačích
    Palivové čerpadlo vyvine tlak 160 MPa, k navýšení až na 210 MPa dochází až ve vstřikovačích| Zdroj: acz
  • Uspořádání agregátu vykazuje velice přesně využití všech volných koutů
    Uspořádání agregátu vykazuje velice přesně využití všech volných koutů| Zdroj: acz
  • Uspořádání agregátu vykazuje velice přesně využití všech volných koutů
    Uspořádání agregátu vykazuje velice přesně využití všech volných koutů| Zdroj: acz
  • Krátký píst s malou vodicí plochou přináší minimální třecí odpory
    Krátký píst s malou vodicí plochou přináší minimální třecí odpory| Zdroj: acz
  • Vačková hřídel je vyráběna s přesností na 2 mikrometry
    Vačková hřídel je vyráběna s přesností na 2 mikrometry| Zdroj: acz
  • Vozíky se po lince pohybují automaticky, k magnetickému vedení využívají drát zalitý do podlahy
    Vozíky se po lince pohybují automaticky, k magnetickému vedení využívají drát zalitý do podlahy| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
Mercedes-Benz
Blok šestiválce je velice kompaktní
Palivové čerpadlo vyvine tlak 160 MPa, k navýšení až na 210 MPa dochází až ve vstřikovačích
Uspořádání agregátu vykazuje velice přesně využití všech volných koutů
Uspořádání agregátu vykazuje velice přesně využití všech volných koutů
Krátký píst s malou vodicí plochou přináší minimální třecí odpory
Vačková hřídel je vyráběna s přesností na 2 mikrometry
Vozíky se po lince pohybují automaticky, k magnetickému vedení využívají drát zalitý do podlahy
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz