Simsony v Žabovřeskách nad Ohří: Malé, ale milé|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Model Star se vzhledově podobá našemu pionýru, ale technicky byl vydařenější. V muzeu uvidíte jeho vývojové fáze včetně vozíku, s nímž se prý jezdilo na dovolenou až do Jugoslávie.|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Model S50B posbíral hned po prvním představení designové ceny. Později z něj vycházel i známější model S51.|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Vzpomínáte na modely S51 Electronic a Enduro? Vyráběly se v letech 1980-1990 a s počtem dvou milionů kusů drží prvenství ve výrobě malých motorek v Německu. Dnes se jako veterány prodávají ve slušném stavu kolem dvaceti tisíc korun.|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Padesátkový jednoválec dokázal dokonce pohánět i invalidní vozík Duo z roku 1979. Řadilo se pákou vykloněním z okénka, druhou se startovalo.|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Tříkolka SD50 z roku 1992 se více než jen inspirovala italskou vespou. Sloužila jako prodejna zmrzliny či párků, ale stála dvojnásobek ceny skútru.|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Skútry z konce výroby si moc popularity nezískaly. Žlutou zajímavostí vpravo je designově ceněný spatz z roku 1999. Je jediný v ČR. Dnes se dá jako ojetý koupit nejméně za stejnou cenu jako kdysi nový.|
Zdroj: acz
Simsony v Žabovřeskách nad Ohří|
Zdroj: acz
Po válce vyráběl Simson čtvrtlitrové čtyřtaktní cestovní stroje AWO Touren a Sport|
Zdroj: acz