Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
1
/
25
Prohlédnout znovu
Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
|
acz
Pro korzování městem nepotřebujete víc než základní informace. Klasika jak má být.
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Brzdy základního Streetu 750 nás zklamaly, Street Rod se polepšil a nemáme připomínky
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Stupačky jsou nepohodlně vysoko. Pravou patu můžete odložit na výfuk, ani to ale není komfortní a na brzdu je to pak daleko.
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Posilněný vodou chlazený dvouválec jede parádně, má fajn zvuk a spotřebu kolem 5 l
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Ikonické Audi V8 quattro ze série DTM jde do aukce. Cenou míří k rovnému milionu eur
Ikona Světa motorů odchází: Martin Vaculík zpovídá Zbyška Pechra
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii
Helma Nikiho Laudy z bouračky na Nürburgringu je na prodej. Výtěžek pomůže dětem
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
CATL představuje baterii Shenxing PLUS s dojezdem 1000 km