Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
25
/
25
Přehled fotografií
Zavřít
Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
|
Zdroj: acz
Pro korzování městem nepotřebujete víc než základní informace. Klasika jak má být.
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Brzdy základního Streetu 750 nás zklamaly, Street Rod se polepšil a nemáme připomínky
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Stupačky jsou nepohodlně vysoko. Pravou patu můžete odložit na výfuk, ani to ale není komfortní a na brzdu je to pak daleko.
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Posilněný vodou chlazený dvouválec jede parádně, má fajn zvuk a spotřebu kolem 5 l
|
Zdroj: acz
Harley-Davidson Street Rod
|
Zdroj: acz
Zavřít