Vespa GTS 125ie Super Sport ABS: Testujeme ikonický skútr!
19
/
32
Přehled fotografií
Zavřít
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS: Testujeme ikonický skútr!
|
Zdroj: acz
V jednoduchosti je krása. Palubní elektroniku lze přes USB připojit k mobilu a na něm pak číst ještě víc informací.
|
Zdroj: acz
Vespa je o designu a detailech. Kolébkovým spínačem lze deaktivovat systém stop–start.
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Podsedlový prostor můžete otevřít i dálkově. Když je přilba menší, vejdou se i dvě.
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Přední kolo je zavěšené na kyvném mechanismu s nízkým třením. Brzdy jsou účinné, na páčky je třeba trochu přitlačit.
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Sedlo i karoserie jsou široké, při zastavení si slušně protáhnete kyčle. Stupačka spolujezdce vyloženě překáží, stejně jako jeho nohy.
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
Zdroj: acz
Zavřít