Motory Opel 1,6 litru: Šestnáctistovky máme nejsilnější ve třídě!

3/6
Zavřít
  • Motory Opel 1,6 litru: Šestnáctistovky máme nejsilnější ve třídě!
    Motory Opel 1,6 litru: Šestnáctistovky máme nejsilnější ve třídě!| Zdroj: acz
  • 1.6 CDTI
    1.6 CDTI| Zdroj: acz
  • Pohon rozvodů běží velmi tiše. Vačkové hřídele spojují kola, jejichž dvě půlky jsou vůči sobě odpruženy a vymezují tak vůle.
    Pohon rozvodů běží velmi tiše. Vačkové hřídele spojují kola, jejichž dvě půlky jsou vůči sobě odpruženy a vymezují tak vůle.| Zdroj: acz
  • V řemenici vodní pumpy najdete elektromagnetickou spojku. Dokud je motor studený, zůstává odpojená.
    V řemenici vodní pumpy najdete elektromagnetickou spojku. Dokud je motor studený, zůstává odpojená.| Zdroj: acz
  • 1.6 SIDI
    1.6 SIDI| Zdroj: acz
  • Za perfektní odhlučnění vděčí benzinový turbomotor vyvažovacím hřídelím a dvouhmotovému setrvačníku
    Za perfektní odhlučnění vděčí benzinový turbomotor vyvažovacím hřídelím a dvouhmotovému setrvačníku| Zdroj: acz
Motory Opel 1,6 litru: Šestnáctistovky máme nejsilnější ve třídě!
1.6 CDTI
Pohon rozvodů běží velmi tiše. Vačkové hřídele spojují kola, jejichž dvě půlky jsou vůči sobě odpruženy a vymezují tak vůle.
V řemenici vodní pumpy najdete elektromagnetickou spojku. Dokud je motor studený, zůstává odpojená.
1.6 SIDI
Za perfektní odhlučnění vděčí benzinový turbomotor vyvažovacím hřídelím a dvouhmotovému setrvačníku