Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce

8/11
Zavřít
  • Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce
    Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce| Zdroj: acz
  • Jednotka PU106A Hybrid Power pro monopost Mercedes-Benz F1 W05. Firma Petronas, sponzor týmu, jí vyvinula palivo přímo na míru – ještě nikdy v historii prý motoráři a petrochemici nepracovali v tak úzké součinnosti.
    Jednotka PU106A Hybrid Power pro monopost Mercedes-Benz F1 W05. Firma Petronas, sponzor týmu, jí vyvinula palivo přímo na míru – ještě nikdy v historii prý motoráři a petrochemici nepracovali v tak úzké součinnosti.| Zdroj: acz
  • Změny nastaly také v oblasti pneumatik, které opět dodá značka Pirelli. Pláště jsou nyní těžší: přední o 200 a zadní o 250 gramů, vepředu jsou navíc výrazné změny v dezénu.
    Změny nastaly také v oblasti pneumatik, které opět dodá značka Pirelli. Pláště jsou nyní těžší: přední o 200 a zadní o 250 gramů, vepředu jsou navíc výrazné změny v dezénu.| Zdroj: acz
  • Shell nově vyvinul přes 50 různých receptur závodního benzinu V-Power. Jestliže ale loni f rma na každou VC vozila asi 7500 litrů PHM, letos to bude zřejmě méně.
    Shell nově vyvinul přes 50 různých receptur závodního benzinu V-Power. Jestliže ale loni f rma na každou VC vozila asi 7500 litrů PHM, letos to bude zřejmě méně.| Zdroj: acz
  • Pohonné ústrojí leží v monopostu extrémně nízko. Mezi ním a jezdcem je pak vertikálně orientovaná palivová nádrž.
    Pohonné ústrojí leží v monopostu extrémně nízko. Mezi ním a jezdcem je pak vertikálně orientovaná palivová nádrž.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Každý jezdec smí v sezoně beztrestně použít max. 5 pohonných jednotek. Jejich vývoj je v průběhu šampionátu zakázán. Výkon samotného šestiválce Renault Energy F1 je okolo 600 koní (441 kW). Jednotka je vybavena mezichladičem stlačeného vzduchu.
    Každý jezdec smí v sezoně beztrestně použít max. 5 pohonných jednotek. Jejich vývoj je v průběhu šampionátu zakázán. Výkon samotného šestiválce Renault Energy F1 je okolo 600 koní (441 kW). Jednotka je vybavena mezichladičem stlačeného vzduchu.| Zdroj: acz
  • MGU-K generuje třikrát vice tepla než kers v jednotkách V8
    MGU-K generuje třikrát vice tepla než kers v jednotkách V8| Zdroj: acz
  • Renault V6 Turbo (vlevo) byl v letech 1977-86 nasazen k celkem 482 závodům, v nichž získal 20 vítězství a 50 pole position. Výkon postupně šplhal ze zhruba 520 až na drtivých 1200 koní!
    Renault V6 Turbo (vlevo) byl v letech 1977-86 nasazen k celkem 482 závodům, v nichž získal 20 vítězství a 50 pole position. Výkon postupně šplhal ze zhruba 520 až na drtivých 1200 koní!| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
Motory pro formuli 1: Bude to pořádná revoluce
Jednotka PU106A Hybrid Power pro monopost Mercedes-Benz F1 W05. Firma Petronas, sponzor týmu, jí vyvinula palivo přímo na míru – ještě nikdy v historii prý motoráři a petrochemici nepracovali v tak úzké součinnosti.
Změny nastaly také v oblasti pneumatik, které opět dodá značka Pirelli. Pláště jsou nyní těžší: přední o 200 a zadní o 250 gramů, vepředu jsou navíc výrazné změny v dezénu.
Shell nově vyvinul přes 50 různých receptur závodního benzinu V-Power. Jestliže ale loni f rma na každou VC vozila asi 7500 litrů PHM, letos to bude zřejmě méně.
Pohonné ústrojí leží v monopostu extrémně nízko. Mezi ním a jezdcem je pak vertikálně orientovaná palivová nádrž.
Abarth
Každý jezdec smí v sezoně beztrestně použít max. 5 pohonných jednotek. Jejich vývoj je v průběhu šampionátu zakázán. Výkon samotného šestiválce Renault Energy F1 je okolo 600 koní (441 kW). Jednotka je vybavena mezichladičem stlačeného vzduchu.
MGU-K generuje třikrát vice tepla než kers v jednotkách V8
Renault V6 Turbo (vlevo) byl v letech 1977-86 nasazen k celkem 482 závodům, v nichž získal 20 vítězství a 50 pole position. Výkon postupně šplhal ze zhruba 520 až na drtivých 1200 koní!
Abarth
Abarth