Mototest Royal Enfield Himalayan 450: Se šerpou na střechu světa

3/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Royal Enfield Himalayan 450
    Royal Enfield Himalayan 450| Zdroj: Svět Motorů
  • Royal Enfi eld poprvé zkonstruoval vodou chlazený motor, který se časem objeví i v jiných modelech. Jednoválec s výkonem 29,4 kW je mnohem silnější než agregát v předchozí generaci a splňuje požadavky na moderní pohonnou jednotku.
    Royal Enfi eld poprvé zkonstruoval vodou chlazený motor, který se časem objeví i v jiných modelech. Jednoválec s výkonem 29,4 kW je mnohem silnější než agregát v předchozí generaci a splňuje požadavky na moderní pohonnou jednotku.| Zdroj: Svět Motorů
  • Přední refl ektor je složený z diod a uprostřed má pěkný detail v podobě loga značky.
    Přední refl ektor je složený z diod a uprostřed má pěkný detail v podobě loga značky.| Zdroj: Svět Motorů
  • Vzadu chybí centrální světlo a jeho funkci přebírají směrové blikače
    Vzadu chybí centrální světlo a jeho funkci přebírají směrové blikače| Zdroj: Svět Motorů
  • Kulatý 4“ přístrojový displej také zatím žádný jiný Royal Enfi eld neměl. Je hezky podsvícený, dobře čitelný a ukazuje všechny důležité údaje.
    Kulatý 4“ přístrojový displej také zatím žádný jiný Royal Enfi eld neměl. Je hezky podsvícený, dobře čitelný a ukazuje všechny důležité údaje.| Zdroj: Svět Motorů
  • Dělené sedlo je pohodlné a štíhlé, díky čemuž i menší jezdci došlápnou až na zem. Pro ty ještě nižší je možné část pro jezdce snížit o 20 mm.
    Dělené sedlo je pohodlné a štíhlé, díky čemuž i menší jezdci došlápnou až na zem. Pro ty ještě nižší je možné část pro jezdce snížit o 20 mm.| Zdroj: Svět Motorů
  • Royal Enfield Himalayan 450
    Royal Enfield Himalayan 450| Zdroj: Svět Motorů
  • Čtyřsměrovým voličem ve spodní části levé rukojeti lze listovat palubním počítačem, měnit nastavení jízdních režimů a vypnout zadní ABS
    Čtyřsměrovým voličem ve spodní části levé rukojeti lze listovat palubním počítačem, měnit nastavení jízdních režimů a vypnout zadní ABS| Zdroj: Svět Motorů
  • Pořádné enduro si zaslouží nejen rám kolem motoru, ale i bytelný spodní kryt
    Pořádné enduro si zaslouží nejen rám kolem motoru, ale i bytelný spodní kryt| Zdroj: Svět Motorů
  • Přední brzda dostala větší kotouč o průměru 320 mm a její účinnost je mnohem lepší
    Přední brzda dostala větší kotouč o průměru 320 mm a její účinnost je mnohem lepší| Zdroj: Svět Motorů
Royal Enfield Himalayan 450
Royal Enfi eld poprvé zkonstruoval vodou chlazený motor, který se časem objeví i v jiných modelech. Jednoválec s výkonem 29,4 kW je mnohem silnější než agregát v předchozí generaci a splňuje požadavky na moderní pohonnou jednotku.
Přední refl ektor je složený z diod a uprostřed má pěkný detail v podobě loga značky.
Vzadu chybí centrální světlo a jeho funkci přebírají směrové blikače
Kulatý 4“ přístrojový displej také zatím žádný jiný Royal Enfi eld neměl. Je hezky podsvícený, dobře čitelný a ukazuje všechny důležité údaje.
Dělené sedlo je pohodlné a štíhlé, díky čemuž i menší jezdci došlápnou až na zem. Pro ty ještě nižší je možné část pro jezdce snížit o 20 mm.
Royal Enfield Himalayan 450
Čtyřsměrovým voličem ve spodní části levé rukojeti lze listovat palubním počítačem, měnit nastavení jízdních režimů a vypnout zadní ABS
Pořádné enduro si zaslouží nejen rám kolem motoru, ale i bytelný spodní kryt
Přední brzda dostala větší kotouč o průměru 320 mm a její účinnost je mnohem lepší