Royal Enfi eld poprvé zkonstruoval vodou chlazený motor, který se časem objeví i v jiných modelech. Jednoválec s výkonem 29,4 kW je mnohem silnější než agregát v předchozí generaci a splňuje požadavky na moderní pohonnou jednotku.|
Zdroj: Svět Motorů
Přední refl ektor je složený z diod a uprostřed má pěkný detail v podobě loga značky.|
Zdroj: Svět Motorů
Vzadu chybí centrální světlo a jeho funkci přebírají směrové blikače|
Zdroj: Svět Motorů
Kulatý 4“ přístrojový displej také zatím žádný jiný Royal Enfi eld neměl. Je hezky podsvícený, dobře čitelný a ukazuje všechny důležité údaje.|
Zdroj: Svět Motorů
Dělené sedlo je pohodlné a štíhlé, díky čemuž i menší jezdci došlápnou až na zem. Pro ty ještě nižší je možné část pro jezdce snížit o 20 mm.|
Zdroj: Svět Motorů
Royal Enfield Himalayan 450|
Zdroj: Svět Motorů
Čtyřsměrovým voličem ve spodní části levé rukojeti lze listovat palubním počítačem, měnit nastavení jízdních režimů a vypnout zadní ABS|
Zdroj: Svět Motorů
Pořádné enduro si zaslouží nejen rám kolem motoru, ale i bytelný spodní kryt|
Zdroj: Svět Motorů
Přední brzda dostala větší kotouč o průměru 320 mm a její účinnost je mnohem lepší|
Zdroj: Svět Motorů