Mototest Suzuki GSX-8R: Stačí přidat kapotáž?

1/35
Přehled fotografií
Zavřít
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki u svých modelů sjednotilo digitální přístrojové štíty, takže i GSX-8R má přehlednou 5“ obrazovku, která je dobře čitelná i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.
    Suzuki u svých modelů sjednotilo digitální přístrojové štíty, takže i GSX-8R má přehlednou 5“ obrazovku, která je dobře čitelná i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki u svých modelů sjednotilo digitální přístrojové štíty, takže i GSX-8R má přehlednou 5“ obrazovku, která je dobře čitelná i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.
    Suzuki u svých modelů sjednotilo digitální přístrojové štíty, takže i GSX-8R má přehlednou 5“ obrazovku, která je dobře čitelná i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přední plná kapotáž trochu zmírnila agresivní výraz naháče 8S, ale svisle složené světlo z dvojice čoček si ponechala
    Přední plná kapotáž trochu zmírnila agresivní výraz naháče 8S, ale svisle složené světlo z dvojice čoček si ponechala| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedlo jezdce je úzké a pohodlné.
    Sedlo jezdce je úzké a pohodlné.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod sedákem spolujezdce je ukryta schránka na drobnosti nebo lékárničku a na jeho vnitřní straně jsou například imbusové klíče.
    Pod sedákem spolujezdce je ukryta schránka na drobnosti nebo lékárničku a na jeho vnitřní straně jsou například imbusové klíče.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod sedákem spolujezdce je ukryta schránka na drobnosti nebo lékárničku a na jeho vnitřní straně jsou například imbusové klíče.
    Pod sedákem spolujezdce je ukryta schránka na drobnosti nebo lékárničku a na jeho vnitřní straně jsou například imbusové klíče.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Brzdy jsou shodné jako u 8S. Čtyřpístkové třmeny Nissin se vpředu zakusují do kotoučů s průměrem 310 mm.
    Brzdy jsou shodné jako u 8S. Čtyřpístkové třmeny Nissin se vpředu zakusují do kotoučů s průměrem 310 mm.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8R
    Suzuki GSX-8R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dvouválec Suzuki má výkon 61 kW, točivý moment 78 Nm a líbí se mu nízké a střední otáčky. Okruhová pila to zrovna není, ale zvládne i svižnější svezení.
    Dvouválec Suzuki má výkon 61 kW, točivý moment 78 Nm a líbí se mu nízké a střední otáčky. Okruhová pila to zrovna není, ale zvládne i svižnější svezení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R
Suzuki u svých modelů sjednotilo digitální přístrojové štíty, takže i GSX-8R má přehlednou 5“ obrazovku, která je dobře čitelná i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki u svých modelů sjednotilo digitální přístrojové štíty, takže i GSX-8R má přehlednou 5“ obrazovku, která je dobře čitelná i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.
Suzuki GSX-8R
Přední plná kapotáž trochu zmírnila agresivní výraz naháče 8S, ale svisle složené světlo z dvojice čoček si ponechala
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Sedlo jezdce je úzké a pohodlné.
Pod sedákem spolujezdce je ukryta schránka na drobnosti nebo lékárničku a na jeho vnitřní straně jsou například imbusové klíče.
Pod sedákem spolujezdce je ukryta schránka na drobnosti nebo lékárničku a na jeho vnitřní straně jsou například imbusové klíče.
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Brzdy jsou shodné jako u 8S. Čtyřpístkové třmeny Nissin se vpředu zakusují do kotoučů s průměrem 310 mm.
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Suzuki GSX-8R
Dvouválec Suzuki má výkon 61 kW, točivý moment 78 Nm a líbí se mu nízké a střední otáčky. Okruhová pila to zrovna není, ale zvládne i svižnější svezení.