Suzuki u svých modelů sjednotilo digitální přístrojové štíty, takže i GSX-8R má přehlednou 5“ obrazovku, která je dobře čitelná i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki u svých modelů sjednotilo digitální přístrojové štíty, takže i GSX-8R má přehlednou 5“ obrazovku, která je dobře čitelná i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přední plná kapotáž trochu zmírnila agresivní výraz naháče 8S, ale svisle složené světlo z dvojice čoček si ponechala|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Sedlo jezdce je úzké a pohodlné.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod sedákem spolujezdce je ukryta schránka na drobnosti nebo lékárničku a na jeho vnitřní straně jsou například imbusové klíče.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod sedákem spolujezdce je ukryta schránka na drobnosti nebo lékárničku a na jeho vnitřní straně jsou například imbusové klíče.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Brzdy jsou shodné jako u 8S. Čtyřpístkové třmeny Nissin se vpředu zakusují do kotoučů s průměrem 310 mm.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dvouválec Suzuki má výkon 61 kW, točivý moment 78 Nm a líbí se mu nízké a střední otáčky. Okruhová pila to zrovna není, ale zvládne i svižnější svezení.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert