Návrat trabantu by jistě znamenal jediný možný pohon. Takhle by mohl vypadat

1/67
Zavřít
  • Trabant
    Trabant| Zdroj: Jan Lušovský
  • Trabant
    Trabant| Zdroj: Jan Lušovský
  • Trabant
    Trabant| Zdroj: Jan Lušovský
  • Trabant
    Trabant| Zdroj: Jan Lušovský
  • Trabant
    Trabant| Zdroj: Jan Lušovský
  • Výrobce udával maximální rychlost 100 km/h, nejvyšší trvalou rychlost 90 km/h. Kdo s trabantem necítí, dokáže jej rozjet až na 110 km/h, tachometr je přitom už opřený na doraz.
    Výrobce udával maximální rychlost 100 km/h, nejvyšší trvalou rychlost 90 km/h. Kdo s trabantem necítí, dokáže jej rozjet až na 110 km/h, tachometr je přitom už opřený na doraz.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Výhodou trabantu proti dobovým škodovkám bylo několik poloh cyklovače stěračů. Domácí vozy musely dlouho vystačit prostě s rychlým a pomalým stíráním.
    Výhodou trabantu proti dobovým škodovkám bylo několik poloh cyklovače stěračů. Domácí vozy musely dlouho vystačit prostě s rychlým a pomalým stíráním.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Jakžtakž pohodlné sedačky získal trabant v roce 1971 – ty starší sahaly běžně vzrostlému člověku maximálně do půlky zad. Na snímku luxusní provedení DeLuxe s hlavovými opěrkami, nabízené od roku 1983.
    Jakžtakž pohodlné sedačky získal trabant v roce 1971 – ty starší sahaly běžně vzrostlému člověku maximálně do půlky zad. Na snímku luxusní provedení DeLuxe s hlavovými opěrkami, nabízené od roku 1983.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Akcelerátor je skoro uprostřed auta. Jelikož zde není žádný středový tunel, dosáhl na pedály i spolujezdec. Skvělá věc, když třeba učíte děti řídit.
    Akcelerátor je skoro uprostřed auta. Jelikož zde není žádný středový tunel, dosáhl na pedály i spolujezdec. Skvělá věc, když třeba učíte děti řídit.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Napravo od ovladačů topení je palivový kohout. Z je zavřeno, A normální provoz se zachováním rezervního množství, v R vyjedete nádrž až do dna.
    Napravo od ovladačů topení je palivový kohout. Z je zavřeno, A normální provoz se zachováním rezervního množství, v R vyjedete nádrž až do dna.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant byl velmi spartanský, přesto i zadní cestující měli svůj vlastní popelník
    Trabant byl velmi spartanský, přesto i zadní cestující měli svůj vlastní popelník| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Z motoru toho pod kapotou moc vidět není. Kvůli nucenému chlazení je důkladně zakrytovaný.
    Z motoru toho pod kapotou moc vidět není. Kvůli nucenému chlazení je důkladně zakrytovaný.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Vůz neměl palivoměr. Množství benzinu v nádrži (objem 24 či 26 l dle ročníku) se zjišťuje zasunutím měrky do hrdla.
    Vůz neměl palivoměr. Množství benzinu v nádrži (objem 24 či 26 l dle ročníku) se zjišťuje zasunutím měrky do hrdla.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Trabant 601
    Trabant 601| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Velmi ceněnou součástí výbavy je originální hever. Trabant váží jen 615 kg, takže práce s ním je velmi jednoduchá. Otáčíte ním s pomocí klíče, kterým se povolují i kola. Často praskal.
    Velmi ceněnou součástí výbavy je originální hever. Trabant váží jen 615 kg, takže práce s ním je velmi jednoduchá. Otáčíte ním s pomocí klíče, kterým se povolují i kola. Často praskal.| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant
Trabant
Trabant
Trabant
Trabant
Výrobce udával maximální rychlost 100 km/h, nejvyšší trvalou rychlost 90 km/h. Kdo s trabantem necítí, dokáže jej rozjet až na 110 km/h, tachometr je přitom už opřený na doraz.
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Výhodou trabantu proti dobovým škodovkám bylo několik poloh cyklovače stěračů. Domácí vozy musely dlouho vystačit prostě s rychlým a pomalým stíráním.
Trabant 601
Jakžtakž pohodlné sedačky získal trabant v roce 1971 – ty starší sahaly běžně vzrostlému člověku maximálně do půlky zad. Na snímku luxusní provedení DeLuxe s hlavovými opěrkami, nabízené od roku 1983.
Akcelerátor je skoro uprostřed auta. Jelikož zde není žádný středový tunel, dosáhl na pedály i spolujezdec. Skvělá věc, když třeba učíte děti řídit.
Napravo od ovladačů topení je palivový kohout. Z je zavřeno, A normální provoz se zachováním rezervního množství, v R vyjedete nádrž až do dna.
Trabant 601
Trabant byl velmi spartanský, přesto i zadní cestující měli svůj vlastní popelník
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Z motoru toho pod kapotou moc vidět není. Kvůli nucenému chlazení je důkladně zakrytovaný.
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Vůz neměl palivoměr. Množství benzinu v nádrži (objem 24 či 26 l dle ročníku) se zjišťuje zasunutím měrky do hrdla.
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Trabant 601
Velmi ceněnou součástí výbavy je originální hever. Trabant váží jen 615 kg, takže práce s ním je velmi jednoduchá. Otáčíte ním s pomocí klíče, kterým se povolují i kola. Často praskal.