Výrobce udával maximální rychlost 100 km/h, nejvyšší trvalou rychlost 90 km/h. Kdo s trabantem necítí, dokáže jej rozjet až na 110 km/h, tachometr je přitom už opřený na doraz.|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Výhodou trabantu proti dobovým škodovkám bylo několik poloh cyklovače stěračů. Domácí vozy musely dlouho vystačit prostě s rychlým a pomalým stíráním.|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Jakžtakž pohodlné sedačky získal trabant v roce 1971 – ty starší sahaly běžně vzrostlému člověku maximálně do půlky zad. Na snímku luxusní provedení DeLuxe s hlavovými opěrkami, nabízené od roku 1983.|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Akcelerátor je skoro uprostřed auta. Jelikož zde není žádný středový tunel, dosáhl na pedály i spolujezdec. Skvělá věc, když třeba učíte děti řídit.|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Napravo od ovladačů topení je palivový kohout. Z je zavřeno, A normální provoz se zachováním rezervního množství, v R vyjedete nádrž až do dna.|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant byl velmi spartanský, přesto i zadní cestující měli svůj vlastní popelník|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Z motoru toho pod kapotou moc vidět není. Kvůli nucenému chlazení je důkladně zakrytovaný.|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Vůz neměl palivoměr. Množství benzinu v nádrži (objem 24 či 26 l dle ročníku) se zjišťuje zasunutím měrky do hrdla.|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Trabant 601|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Velmi ceněnou součástí výbavy je originální hever. Trabant váží jen 615 kg, takže práce s ním je velmi jednoduchá. Otáčíte ním s pomocí klíče, kterým se povolují i kola. Často praskal.|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner